Show simple item record

dc.contributor.authorΧούντα, Αναστασία
dc.date.accessioned2016-06-29T10:34:29Z
dc.date.available2016-06-29T10:34:29Z
dc.date.issued2016-06-01
dc.identifier.other486 ΧΟΥ
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/213
dc.description.abstractΗ παρούσα έρευνα πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη τον Μάρτιο του 2016. Σκοπός της ήταν η μελέτη της επιρροής της χρήσης φορητών υπολογιστικών συσκευών σε μαθητές, τους γονείς καθώς και τον εκπαιδευτικό κατά τη διδασκαλία των κλασμάτων στην Γ΄ τάξη του δημοτικού. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 19 μαθητές, 18 γονείς και ο εκπαιδευτικός της τάξης. Η έρευνα ολοκληρώθηκε σε 3 φάσεις. Τα αποτελέσματα της έρευνας κατέδειξαν μικρή βελτίωση στο γνωστικό επίπεδο των μαθητών αναφορικά με τα κλάσματα. Οι γονείς ωστόσο δε φαίνεται να είναι σίγουροι για τα αποτελέσματα μιας τέτοιας αλλαγής στον τρόπο διδασκαλίας και μάθησης. Τέλος ο εκπαιδευτικός επιθυμεί να ενσωματώσει αυτό τον τρόπο διδασκαλίας καθώς αποτελεί έναν εναλλακτικό τρόπο παρουσίασης των κλασμάτων. The present research was conducted in Thessaloniki, in March 2016. The purpose was to study the influence that the use of mobile devices had on students, their parents, as well as the teacher during the teaching of fractions in the Third grade of elementary school. The sample of the research were 19 students, 18 parents and the teacher of the class. The research was completed in 3 phases. The research results showed a small improvement in the cognitive level of the students regarding fractions. The parents, however, do not seem to be so sure about the results of such a change in the method of teaching and learning. Finally, the teacher wishes to incorporate this teaching method, as it consists of an alternative way to present fractions.el_GR
dc.language.isootherel_GR
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel_GR
dc.subjectΦορητές υπολογιστικές συσκευέςel_GR
dc.subjectΚινητές εφαρμογέςel_GR
dc.subjectΚλάσματαel_GR
dc.subjectMobile devicesel_GR
dc.subjectMobile appsel_GR
dc.subjectFractionsel_GR
dc.titleΗ χρήση των φορητών υπολογιστικών συσκευών στη διδασκαλία των κλασμάτων στη Γ΄ τάξη του Δημοτικούel_GR
dc.title.alternativeThe use of mobile devices in teaching fractions in the Third grade of elementary schoolel_GR
dc.typeOtherel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record