dc.description.abstract | Η παρούσα έρευνα πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη τον Μάρτιο του 2016. Σκοπός της ήταν η μελέτη της επιρροής της χρήσης φορητών υπολογιστικών συσκευών σε μαθητές, τους γονείς καθώς και τον εκπαιδευτικό κατά τη διδασκαλία των κλασμάτων στην Γ΄ τάξη του δημοτικού. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 19 μαθητές, 18 γονείς και ο εκπαιδευτικός της τάξης. Η έρευνα ολοκληρώθηκε σε 3 φάσεις. Τα αποτελέσματα της έρευνας κατέδειξαν μικρή βελτίωση στο γνωστικό επίπεδο των μαθητών αναφορικά με τα κλάσματα. Οι γονείς ωστόσο δε φαίνεται να είναι σίγουροι για τα αποτελέσματα μιας τέτοιας αλλαγής στον τρόπο διδασκαλίας και μάθησης. Τέλος ο εκπαιδευτικός επιθυμεί να ενσωματώσει αυτό τον τρόπο διδασκαλίας καθώς αποτελεί έναν εναλλακτικό τρόπο παρουσίασης των κλασμάτων. The present research was conducted in Thessaloniki, in March 2016. The purpose was to study the influence that the use of mobile devices had on students, their parents, as well as the teacher during the teaching of fractions in the Third grade of elementary school. The sample of the research were 19 students, 18 parents and the teacher of the class. The research was completed in 3 phases. The research results showed a small improvement in the cognitive level of the students regarding fractions. The parents, however, do not seem to be so sure about the results of such a change in the method of teaching and learning. Finally, the teacher wishes to incorporate this teaching method, as it consists of an alternative way to present fractions. | el_GR |