Δεξιότητες και επικοινωνιακές τεχνικές του ηγέτη-διαμεσολαβητή στη δημόσια διοίκηση. Μελέτη περίπτωσης: ΟΕΑΔ Θεσσαλονίκης
Abstract
Περίληψη
Η παρούσα εργασία άπτεται του πεδίου της Ηγεσίας και της Διαμεσολάβησης
στη Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού. Πραγματεύεται τα χαρακτηριστικά, τις
δεξιότητες και τις επικοινωνιακές τεχνικές του ηγέτη-διαμεσολαβητή στη δημόσια
διοίκηση.
Σκοπός της έρευνας είναι να επιβεβαιώσει την υπόθεση ότι ένας
προϊστάμενος στη δημόσια διοίκηση πρέπει να έχει γνώσεις διαμεσολάβησης και
να χρησιμοποιεί τις διαμεσολαβητικές δεξιότητες και τεχνικές για να φέρει εις
πέρας καλύτερα το έργο του.
Από τα αποτελέσματα της έρευνας, η οποία διενεργήθηκε σε διοικητικούς
υπαλλήλους του Ο.Α.Ε.Δ. στη Θεσσαλονίκη, προκύπτει ότι τα χαρακτηριστικά, οι
δεξιότητες και επικοινωνιακές τεχνικές του διαμεσολαβητή βοηθούν τους
προϊσταμένους της δημόσιας διοίκησης στο έργο τους και συμπεραίνεται ότι η
εκπαίδευση στη διαμεσολάβηση θα έπρεπε να αποτελεί κριτήριο επιλογής των
προϊσταμένων.Abstract
This thesis concerns the field of Leadership and Mediation in Human Resources
Management. It deals with the traits, the skills and the communication techniques of
a leader-mediator in public administration.
The research objective is to approve the hypothesis that a manager in public
administration must have mediation knowledge and must use mediation skills and
techniques to fulfill effectively his/her task.
The results of the research, carried out to public administrators in the Greek
Manpower Employment Organization (known as OAED), in the city of Thessaloniki,
reveal that the traits, the skills and the communication techniques of a mediator
help managers in public administration in their task and that the education in
mediation should be a manager selection criterion.