Show simple item record

dc.contributor.advisorΘωΐδης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΜάντσος, Γεώργιος
dc.date.accessioned2021-07-16T13:00:38Z
dc.date.available2021-07-16T13:00:38Z
dc.date.issued2021-06
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2157
dc.descriptionΔιατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Επαγγελματική Μάθηση και Καινοτομίες στην Εκπαίδευσηen_US
dc.description.abstractΠΕΡΙΛΗΨΗ Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία μελετά την αποτελεσματικότητα της εφαρμογής του θεσμού του ολοήμερου σχολείου. Πιο συγκεκριμένα ερευνά τις απόψεις των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τη μετάβαση αρχικά από τα κλασικά ολοήμερα σχολεία, στα ολοήμερα ΕΑΕΠ (Ενιαίου Αναμορφωμένου Εκπαιδευτικού Προγράμματος) και τελικά στα ολοήμερα ΕΤΟΔΣ (Ενιαίου Τύπου Ολοήμερα Δημοτικά Σχολεία), η οποία εφαρμόστηκε το σχολικό έτος 2016 – 2017 καθολικά για όλα τα σχολεία. Προσπαθεί να διερευνήσει αν η συγκεκριμένη μορφή λειτουργίας (ΕΤΟΔΣ), που αποφασίστηκε από το Υπουργείο Παιδείας, ανταποκρίνεται στις προσδοκίες της εκπαιδευτικής κοινότητας κι αν ικανοποιεί τις ανάγκες για τις οποίες είχε σχεδιαστεί κι εφαρμόζεται. Συγκεκριμένα ερευνήθηκαν οι απόψεις των εκπαιδευτικών σε σχέση με τους μαθητές, τους ιδίους και στη λειτουργία του σχολείου γενικότερα. Τέλος, ζητήθηκε η άποψή τους για τη σημασία της ολοήμερης αγωγής, καθώς και οι προτάσεις τους για τη βελτίωσή της.ABSTRACT This postgraduate thesis examines the effectiveness of the implementation of the all-day school educational program. More specifically, it investigates the views of primary school teachers on the transition from classical all-day schools, to Unified Reformed Educational Program all-day schools and finally to Unified All-day Primary Schools, which was implemented during the school year of 2016 – 2017. It seeks to investigate whether the specific school form, decided by the Ministry of Education, meets the expectations of the educational community and whether it meets the needs for which it was designed and implemented. Specifically, teachers' views regarding the students, the teachers themselves and the function of the school in general were investigated. Finally, they were asked about the importance of all-day education and their suggestions for improvement.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectολοήμερα σχολεία ΕΑΕΠen_US
dc.subjectολοήμερα σχολεία ΕΤΟΔΣen_US
dc.subjectμετάβασηen_US
dc.subjectαπόψεις εκπαιδευτικώνen_US
dc.subjectunified reformed educational program all-day schoolsen_US
dc.subjectunified all-day primary schoolsen_US
dc.subjecttransitionen_US
dc.subjectviews of teachersen_US
dc.titleΜετάβαση από το Ολοήμερο Σχολείο Ενιαίου Αναμορφωμένου Εκπαιδευτικού Προγράμματος (ΕΑΕΠ), στο Ενιαίου Τύπου Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο (ΕΤΟΔΣ) : απόψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσηςen_US
dc.title.alternativeTransition from the All-day School of the Unified Reformed Educational Program, to the Unified Press All-Day Primary School: teachers' views of Primary Educationen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record