Show simple item record

dc.contributor.advisorΒάσιου, Αικατερίνη
dc.contributor.authorΒλάχου, Όλγα
dc.date.accessioned2021-07-28T09:33:36Z
dc.date.available2021-07-28T09:33:36Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2181
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.description.abstractΠερίληψη Η ακαδημαϊκή αναβλητικότητα των φοιτητών/τριών έχει διερευνηθεί κυρίως σε σχέση με την έλλειψη παρακίνησης. Επιπλέον, πολλοί ερευνητές συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον τους στην συναισθηματική νοημοσύνη φοιτητών/τριών, καθώς και κατά πόσο αυτή σχετίζεται με τα ακαδημαϊκά τους κίνητρα. Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να εξετάσει την ακαδημαϊκή αναβλητικότητα φοιτητών-υποψήφιων δασκάλων , τη συναισθηματική νοημοσύνη και την ακαδημαϊκή κινητοποίησή τους. Στην έρευνα συμμετείχαν 108 φοιτητές και φοιτήτριες που φοιτούσαν στο παιδαγωγικό τμήμα δημοτικής εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Από τα αποτελέσματα προέκυψε πως η ακαδημαϊκή αναβλητικότητα συνδέεται θετικά με την έλλειψη παρακίνησης. Επίσης, φάνηκε πως οι φοιτητές με υψηλά ποσοστά ικανοτήτων συναισθηματικής νοημοσύνης ήταν αρκετά κινητοποιημένοι και εμφάνιζαν χαμηλά ποσοστά αναβλητικότητας. Παρατηρήθηκαν ακόμη μικρές διαφορές της αναβλητικότητας, της έλλειψης κινήτρων και της συναισθηματικής νοημοσύνης μεταξύ των φύλων. Τα αποτελέσματα αυτά είναι σημαντικά για την τάση των φοιτητών να χρονοτριβούν στις πανεπιστημιακές υποχρεώσεις τους.Abstract The academic procrastination of students / three has been investigated mainly in relation to lack of motivation. In addition, many researchers focus on the emotional intelligence of students / three, as well as whether it is related to their academic motivation. The purpose of this study was to examine the academic procrastination of student-teacher teachers, their emotional intelligence and their academic motivation. The research involved 108 students who studied at the pedagogical department of primary education of the University of Western Macedonia. The results showed that academic procrastination is positively associated with lack of motivation. It also showed that students with high rates of emotional intelligence were quite mobilized and had low rates of procrastination. Small differences in procrastination, lack of motivation, and emotional intelligence between the sexes were also observed. These results are important for the tendency of students to procrastinate in their university obligations.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectακαδημαϊκή αναβλητικότηταen_US
dc.subjectακαδημαϊκή κινητοποίησηen_US
dc.subjectσυναισθηματική νοημοσύνηen_US
dc.subjectυποψήφιοι δάσκαλοιen_US
dc.subjectacademic procrastinationen_US
dc.subjectacademic motivationen_US
dc.subjectemotional intelligenceen_US
dc.subjectprospective teachersen_US
dc.titleΑναβλητικότητα, κίνητρα και συναισθηματική νοημοσύνη φοιτητών- υποψήφιων δασκάλωνen_US
dc.title.alternativeTeachers, students procrastination: motivation and emotional intelligenceen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record