• Login
    View Item 
    •   DSpace Home
    • Ιδρυματικό Καταθετήριο
    • Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
    • Πτυχιακές/Διπλωματικές Εργασίες
    • View Item
    •   DSpace Home
    • Ιδρυματικό Καταθετήριο
    • Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
    • Πτυχιακές/Διπλωματικές Εργασίες
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Συναισθηματική νοημοσύνη και θετική ψυχολογία μέσα από ζωγραφιές παιδιών στην καραντίνα

    Thumbnail
    View/Open
    Zoi Chatzopoulou.pdf (1.677Mb)
    Date
    2021
    Author
    Χατζοπούλου, Ζωή
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Περίληψη Μέσω της ζωγραφικής τα παιδιά εκφράζουν τα συναισθήματά τους. Η παρούσα εργασία αξιοποίησε τη ζωγραφική, για να εξετάσει πώς τα παιδιά ερμηνεύουν τα συναισθήματα και τις εμπειρίες τους στη διάρκεια της καραντίνας λόγω του COVID19. Στόχος της εργασίας ήταν να διερευνηθεί πώς τα παιδιά κατανοούν τα δικά τους συναισθήματα και ποιες αξιολογούν ως θετικές από τις εμπειρίες τους στην καραντίνα. 11 παιδιά, ηλικίας 3-11 ετών, έστειλαν τις ζωγραφιές τους μέσω skype τον Απρίλιο του 2020. Από κάθε παιδί ζητήθηκε να ζωγραφίσει: 1. Ένα δικό του πορτραίτο, που να αποτυπώνει πώς νιώθει εκείνη τη στιγμή και 2. Μία ευχάριστη εμπειρία από τη ζωή του στην καραντίνα. Οι ζωγραφιές όλων των παιδιών συγκεντρώθηκαν ηλεκτρονικά. Τα συναισθήματα που προέκυψαν από τα πορτραίτα των παιδιών ήταν η χαρά, ο φόβος και η ανία. Στις ευχάριστες σκηνές από την καραντίνα, τα παιδιά αποτύπωσαν σκηνές παιχνιδιού στο σπίτι τους ή διαδικτυακής επικοινωνίας με τους/τις φίλους/ες τους. Τα συναισθήματα και οι σκηνές που αποτυπώθηκαν στις ζωγραφιές παρέχουν χρήσιμα συμπεράσματα για τη συναισθηματική κατάσταση των παιδιών σε περιόδους κρίσεων.Abstract Through painting children express their feelings. This project used painting to examine how children present their emotions and experiences during COVID 19 quarantine. The aim of the project was to examine in what way children realize their own emotions and which experiences they evaluate as positive during the quarantine. 11 children aged 3-11 sent their drawings through Skype in April 2020. Each child was asked to draw: 1) a portrait of their own that shows how he/she feels 2) a pleasant moment of his/her life during quarantine. All drawings were collected online. Emotions that came up from children’s paintings were happiness, fear and boredom. As far as the joyful memories from the quarantine are concerned, different scenes were depicted: carefree play at home or online communication with their friends. The feelings and the scenes depicted in the drawings provide useful conclusions for children’s emotional state during periods of crisis.
    URI
    https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2188
    Collections
    • Πτυχιακές/Διπλωματικές Εργασίες

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Χρήσιμα

    Έντυπα παράδοσηςΔιδακτορικής ΔιατριβήςΜεταπτυχιακής Διπλ. ΕργασίαςΠτυχιακής/Διπλωματικής ΕργασίαςΟδηγίες κατάθεσης εργασιών

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV