Show simple item record

dc.contributor.advisorΜπράτιτσης, Θαρρενός
dc.contributor.authorΚοντοβουνησίου, Άννα
dc.contributor.authorKontovounisiou, Anna
dc.date.accessioned2021-09-03T10:22:00Z
dc.date.available2021-09-03T10:22:00Z
dc.date.issued2021-07
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2193
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΠΕΡΙΛΗΨΗ Από την παιδική ηλικία, τα παιχνίδια έχουν γίνει μέρος της ζωής των ανθρώπων. Η αγάπη και ο ενθουσιασμός που δείχνουν τα παιδιά και η αξία διδασκαλίας τους είναι οι λόγοι για την εύρεση νέων μεθόδων διδασκαλίας. Τα τελευταία χρόνια, η μάθηση με βάση το παιχνίδι (Game-Based Learning) είναι μια μέθοδος που όλο και περισσότεροι εκπαιδευτικοί προτιμούν για να επιτύχουν πιο αποτελεσματική μάθηση. Η μάθηση στην εκπαίδευση βασίζεται στο παιχνίδι είναι μια πολλά υποσχόμενη μέθοδος και μια νέα τάση ταυτόχρονα, και απαιτείται περισσότερη εμπειρική έρευνα για τα αποτελέσματά της. Η συγκεκριμένη εργασία παρουσιάζει τον σχεδιασμό, την υλοποίηση και τα αποτελέσματα εκπαιδευτικής παρέμβασης μέσω της αξιοποίησης του εκπαιδευτικού παιχνιδιού στο γνωστικό αντικείμενο των Τ.Π.Ε..Abstract Since our childhood years, toys have become a part of everyone's daily life. The love and awe children express towards them and their educational value are some benefits that lead to finding new ways of teaching. Lately, combining learning with games (Game-Based Learning) is a newfound method more and more teacher lean towards to achieve ideal learning. This is a method that promised good results, and is also becoming a new trend, meaning more research is needed on such a topic. This project depicts the design, materialization, and results of educational intervention through the utilization of the educational game in the field of ICT.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectπαιχνίδιαen_US
dc.subjectεκπαιδευτικά επιτραπέζια παιχνίδιαen_US
dc.subjectπαιγνιώδης προσέγγισηen_US
dc.subjectδιαδικασία σχεδίασης επιτραπέζιων παιχνιδιώνen_US
dc.subjectπροσχολική αγωγή και εκπαίδευσηen_US
dc.subjectgamesen_US
dc.subjecteducational board gamesen_US
dc.subjectplayful approachen_US
dc.subjectboard game design processen_US
dc.subjectactive participationen_US
dc.titleΔιδασκαλία εννοιών πληροφορικής μέσω επιτραπέζιου παιχνιδιού στο νηπιαγωγείοen_US
dc.title.alternativeA board game proposal for teaching informatics related topics in Early Childhood Educationen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record