dc.contributor.advisor | Μπράτιτσης, Θαρρενός | |
dc.contributor.author | Κοντοβουνησίου, Άννα | |
dc.contributor.author | Kontovounisiou, Anna | |
dc.date.accessioned | 2021-09-03T10:22:00Z | |
dc.date.available | 2021-09-03T10:22:00Z | |
dc.date.issued | 2021-07 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2193 | |
dc.description | Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | en_US |
dc.description.abstract | ΠΕΡΙΛΗΨΗ
Από την παιδική ηλικία, τα παιχνίδια έχουν γίνει μέρος της ζωής των ανθρώπων. Η αγάπη και ο ενθουσιασμός που δείχνουν τα παιδιά και η αξία διδασκαλίας τους είναι οι λόγοι για την εύρεση νέων μεθόδων διδασκαλίας. Τα τελευταία χρόνια, η μάθηση με βάση το παιχνίδι (Game-Based Learning) είναι μια μέθοδος που όλο και περισσότεροι εκπαιδευτικοί προτιμούν για να επιτύχουν πιο αποτελεσματική μάθηση. Η μάθηση στην εκπαίδευση βασίζεται στο παιχνίδι είναι μια πολλά υποσχόμενη μέθοδος και μια νέα τάση ταυτόχρονα, και απαιτείται περισσότερη εμπειρική έρευνα για τα αποτελέσματά της.
Η συγκεκριμένη εργασία παρουσιάζει τον σχεδιασμό, την υλοποίηση και τα αποτελέσματα εκπαιδευτικής παρέμβασης μέσω της αξιοποίησης του εκπαιδευτικού παιχνιδιού στο γνωστικό αντικείμενο των Τ.Π.Ε..Abstract
Since our childhood years, toys have become a part of everyone's daily life. The love and awe children express towards them and their educational value are some benefits that lead to finding new ways of teaching. Lately, combining learning with games (Game-Based Learning) is a newfound method more and more teacher lean towards to achieve ideal learning. This is a method that promised good results, and is also becoming a new trend, meaning more research is needed on such a topic.
This project depicts the design, materialization, and results of educational intervention through the utilization of the educational game in the field of ICT. | en_US |
dc.language.iso | gr | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | en_US |
dc.subject | παιχνίδια | en_US |
dc.subject | εκπαιδευτικά επιτραπέζια παιχνίδια | en_US |
dc.subject | παιγνιώδης προσέγγιση | en_US |
dc.subject | διαδικασία σχεδίασης επιτραπέζιων παιχνιδιών | en_US |
dc.subject | προσχολική αγωγή και εκπαίδευση | en_US |
dc.subject | games | en_US |
dc.subject | educational board games | en_US |
dc.subject | playful approach | en_US |
dc.subject | board game design process | en_US |
dc.subject | active participation | en_US |
dc.title | Διδασκαλία εννοιών πληροφορικής μέσω επιτραπέζιου παιχνιδιού στο νηπιαγωγείο | en_US |
dc.title.alternative | A board game proposal for teaching informatics related topics in Early Childhood Education | en_US |
dc.type | BSc thesis | en_US |