Show simple item record

dc.contributor.advisorΠλιόγκου, Βασιλική
dc.contributor.authorΔρουμούζη, Παναγιώτα
dc.contributor.authorDroumouzi, Panagiota
dc.date.accessioned2021-09-03T11:02:57Z
dc.date.available2021-09-03T11:02:57Z
dc.date.issued2021-05
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2195
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΠΕΡΙΛΗΨΗ Η παρούσα μελέτη εστιάζει στην ανάδειξη αρχικά των κοινωνικών σχέσεων που αναπτύσσονται μέσα σε ένα πολυπολιτισμικό νηπιαγωγείο και στη συνέχεια μέσα από απόψεις νηπιαγωγών διερευνάται η διαπολιτισμική επάρκεια και ετοιμότητά τους σε θέματα διαχείρισης των πολυπολιτισμικών τάξεών τους. Η έρευνα διεξάγεται την περίοδο Απριλίου-Μαΐου 2021 σε 12 εν ενεργεία νηπιαγωγούς του νομού Θεσσαλονίκης και Αττικής. Πραγματοποιήθηκε με ποιοτική προσέγγιση και με ερευνητικό εργαλείο την συνέντευξη. Από τα συμπεράσματα της έρευνας προκύπτει η θετική στάση των νηπιαγωγών απέναντι στους αλλοδαπούς μαθητές καθώς και η προθυμία τους για ομαλή ένταξή τους στο εκπαιδευτικό και κατ' επέκταση κοινωνικό σύνολο. Επιπροσθέτως οι νηπιαγωγοί δηλώνουν ανεπαρκείς ως προς τις γνώσεις τους σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης παρά την παρακολούθηση σχετικών μαθημάτων εντός του ακαδημαϊκού τους βίου. Η εν λόγω έρευνα ολοκληρώνεται με τις συνθήκες διδασκαλίας που επικράτησαν εν όψει της πανδημίας του COVID-19.ABSTRACT The present study focuses on designation first the social relationships that develop within a multicultural kindergarten and then through the views of pre-school teachers explores their intercultural competence and readiness in terms of managing their multicultural classes. The research is carried out in the period April-May 2021 in 12 active pre-school teachers in the prefecture of Thessaloniki and Attica. The interview was conducted with a qualitative approach and with a research tool. The findings of the research show the positive attitude of pre-school teachers towards foreign students as well as their willingness for smooth integration in the educational and consequently social society. In addition, pre-school teachers state that they are insufficient in their knowledge of intercultural education despite attending relevant courses within their academic life. This research concludes with the teaching conditions that prevailed in view of the COVID-19 pandemic.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectδιαπολιτισμική εκπαίδευσηen_US
dc.subjectαλλοδαποί μαθητέςen_US
dc.subjectαλληλεπίδρασηen_US
dc.subjectνηπιαγωγείοen_US
dc.subjectδιαπολιτισμική επάρκειαen_US
dc.subjectintercultural educationen_US
dc.subjectforeign studentsen_US
dc.subjectinteractionen_US
dc.subjectkindergartenen_US
dc.subjectintercultural competenceen_US
dc.title«Οι κοινωνικές αλληλεπιδράσεις των μαθητών και η παιδαγωγική επάρκεια των εκπαιδευτικών σε ένα πολυπολιτισμικό νηπιαγωγείο: Απόψεις νηπιαγωγών»en_US
dc.title.alternative«Students' social interactions and the pedagogical competence of teachers in an intercultural kindergarten school: Early childhood education teachers' views»en_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record