Show simple item record

dc.contributor.advisorΚωτόπουλος, Τριαντάφυλλος
dc.contributor.authorΠαπαδοπουλου, Σοφία
dc.contributor.authorPapadopoulou, Sofia
dc.date.accessioned2021-09-13T10:19:19Z
dc.date.available2021-09-13T10:19:19Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2220
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΠερίληψη Σήμερα, περισσότερο από κάθε άλλη εποχή, η επιζητούμενη αναβάθμιση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης σε όλες τις βαθμίδες της, συνεπάγεται αλλαγές στους τρόπους των διδακτικών προσεγγίσεων αλλά και της εκπαιδευτικής διαδικασίας γενικότερα. Η διαθεματική προσέγγιση της γνώσης αποτελεί μία εναλλακτική λύση ως προς τον στόχο που επιζητείται. Οι μύθοι του Αισώπου με το διδακτικό και παράλληλα διασκεδαστικό τους χαρακτήρα, προσφέρονται για παιδιά μικρής ηλικίας και μπορούν να αποτελέσουν τη βάση για διαθεματική προσέγγιση στο νηπιαγωγείο. Στην παρούσα εργασία σκοπός είναι να διερευνηθεί η διδακτική αξιοποίηση των μύθων του Αισώπου στην προσχολική εκπαίδευση και να παρουσιαστεί μία διαθεματική διδακτική πρόταση για τη διδασκαλία τους στο νηπιαγωγείο, η οποία θα σχεδιαστεί και θα οργανωθεί με βάση την ευελιξία, την πολλαπλότητα και την υποκειμενικότητα, στοιχεία απαραίτητα προκειμένου να επιτύχει ένα διαθεματικό πρόγραμμα εργασίας. Η προσέγγιση του θέματος πραγματοποιήθηκε μέσα από την ήδη υπάρχουσα σχετική βιβλιογραφία, ελληνική και ξενόγλωσση με τη σύγχρονη αξιοποίηση στοιχείων και πληροφοριών από το διαδίκτυο.Abstract Nowadays, more than any other era, the requested upgrade of the quality of education provided at all levels, implies changes in the ways of teaching approaches and the educational process in general. The cross-thematic approach to knowledge is an alternative to the goal that is pursued. The myths of Aesop, with their didactic and, at the same time, entertaining character, are offered for young children and can be the basis for a cross-thematic approach in kindergarten. The purpose of this study is the investigation of the didactic use of the Aesop’s myths in preschool education and the presentation of a cross-thematic teaching proposal for their teaching in kindergarten, which will be designed and organized based on flexibility, diversity, and subjectivity-necessary elements for the achievement of a cross-thematic work program. The approach of the subject was realized through the already existing bibliography -Greek and English language- and through online data and information.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectμύθοι του Αισώπουen_US
dc.subjectδιαθεματική προσέγγισηen_US
dc.subjectπροσχολική εκπαίδευσηen_US
dc.subjectδιαθεματικό πρόγραμμα δραστηριοτήτωνen_US
dc.subjectAesop's mythsen_US
dc.subjectcross-thematic approachen_US
dc.subjectpre-school educationen_US
dc.subjectcross-thematic program implementationsen_US
dc.titleΗ διαθεματική προσέγγιση μέσα από τους Μύθους του Αισώπουen_US
dc.title.alternativeThe cross-thematic approach via Aesop’s mythsen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record