dc.contributor.advisor | Κωτόπουλος, Τριαντάφυλλος | |
dc.contributor.author | Ιωσηφίδου, Σοφία | |
dc.contributor.author | Iosifidou, Sofia | |
dc.date.accessioned | 2021-09-13T12:14:05Z | |
dc.date.available | 2021-09-13T12:14:05Z | |
dc.date.issued | 2021-05 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2228 | |
dc.description | Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | en_US |
dc.description.abstract | ΠΕΡΙΛΗΨΗ
Η παρούσα εργασία αποτελείται από πέντε ξεχωριστά κεφάλαια. Στο τρία πρώτα κεφάλαια αναλύεται το θεωρητικό πλαίσιο της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης στο τέταρτο παρουσιάζονται επιλεγμένα παραμύθια που μπορεί με τον τρόπο τους να συμβάλλουν στη δημιουργία περιβαλλοντικής συνείδησης, και στο τελευταίο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα συμπεράσματα της μικρής αυτής έρευνας.
Πιο συγκεκριμένα στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μία ιστορική ανασκόπηση για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Στο δεύτερο κεφάλαιο ορίζεται η περιβαλλοντική συνείδηση και παρουσιάζονται συνοπτικά οι θεωρίες και τα μοντέλα φιλοπεριβαλλοντικής συμπεριφοράς. Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται λόγος για τις κατηγορίες και τα χαρακτηριστικά των παραμυθιών, στη διδακτική αξιοποίηση των παραμυθιών ως μέσο παιδαγωγικής και διδακτικής αξιοποίησης και εξηγούνται οι λόγοι επιλογής των συγκεκριμένων παραμυθιών. Στο τέταρτο κεφάλαιο της εργασίας παρουσιάζονται και αναλύονται οι ιστορίες των παραμυθιών που επιλέχθηκαν, ενώ η εργασία κλείνει με τα συμπεράσματα.ABSTRACT
This paper consists of five separate chapters. The first three chapters analyze the theoretical framework of environmental education, while the fourth presents selected fairy tales that can in their own way contribute to the creation of environmental awareness, and the last chapter present the conclusions of this small research.
More specifically, the first chapter provides a historical overview of Environmental Education. The second chapter defines environmental awareness and briefly presents the theories and models of environmental behavior. The third chapter discusses the categories and characteristics of fairy tales, the didactic use of fairy tales as a means of pedagogical and didactic use and explains the reasons for selecting the specific fairy tales. The fourth chapter of the work presents the tales we studied, analysis of their stories, while the last chapter presents the conclusions. | en_US |
dc.language.iso | gr | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | en_US |
dc.subject | περιβαλλοντική συνείδηση | en_US |
dc.subject | παραμύθια | en_US |
dc.subject | θεωρίες φιλοπεριβαλλοντικής συμπεριφοράς | en_US |
dc.subject | παιδιά προσχολικής ηλικίας | en_US |
dc.subject | environmental consciousness | en_US |
dc.subject | fairy tales | en_US |
dc.subject | theories of environmental behavior | en_US |
dc.subject | preschool children | en_US |
dc.title | Διαμόρφωση Περιβαλλοντικής Συνείδησης Μέσα από τη Δημιουργική Ανάγνωση Παραμυθιών σε Παιδιά Προσχολικής και Πρώτης Σχολικής Ηλικίας | en_US |
dc.title.alternative | Formation of Environmental Consciousness Through Creative Reading of Fairy Tales in Preschool and First Age Childrens | en_US |
dc.type | BSc thesis | en_US |