Show simple item record

dc.contributor.advisorΣέμογλου, Κλεονίκη
dc.contributor.authorΜυλωνάς, Θωμάς
dc.contributor.authorMylonas, Thomas
dc.date.accessioned2021-09-16T07:48:41Z
dc.date.available2021-09-16T07:48:41Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2230
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΠερίληψη Στην προσχολικη αγωγή είναι πολύ σημαντικό ρόλο κατέχει η διδασκαλία της μουσικής στα παιδιά τόσο της τυπικής όσο και της μη τυπικής ανάπτυξης. Στην παρούσα εργασία γίνεται αναφορά στην μουσική παιδαγωγική, ένα κλάδο της παιδαγωγικής που έχει ως αντικείμενο τη διδασκαλία της μουσικής με βάση τις σύγχρονες παιδαγωγικές θεωρίες. Επίσης, γίνεται αναφορά στις τυπικές μουσικές συμπεριφορές των βρεφών και των παιδιών, αφού όπως υποστηρίζουν οι μελετητές ήδη από τις πρώτες μέρες της ζωής του ο άνθρωπος παρουσιάζει μουσικά στοιχεία. Εν συνεχεία, γίνεται λόγος για την μουσικοθεραπεία η οποία φαίνεται να συμβάλει και στην προώθηση της υγείας και της ευεξίας, όπως υποστηρίζουν επιστήμονες από το χώρο της μουσικής και της ιατρικής. Ακολούθως, γίνεται παρουσίαση βασικών πληροφοριών για τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Μελετήθηκε ο τρόπος με τον οποίο η ειδική αγωγή χρησιμοποιεί τη μουσική για να επιτύχει τους μαθησιακούς στόχους. Και τέλος γίνεται αναφορά στην σημασία της μουσικοκινητικής αγωγής στην εκπαίδευση. Η μουσική αγωγή, ιδιαίτερα όταν ξεκινάει από μικρή ηλικία.Abstract In pre-school education, the teaching of music to children of both typical and atypical development plays a very important role. Initially, reference is made to music pedagogy, a branch of pedagogy that has as its object the teaching of music based on modern pedagogical theories. Also, reference is made to the typical musical behaviors of infants and children, since humans develop musical elements from the first days of their life, as the researchers claim. Next, there is mention to music therapy, which seems to contribute to the promotion of health and wellness, as argued by scientists in the field of music and medicine. Then, basic information about children with special educational needs is presented. The way in which special education uses music to achieve learning objectives was studied in this paper. Finally, reference is made to the importance of music-motor education, especially when it starts at a young age.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectμουσική παιδαγωγικήen_US
dc.subjectειδική αγωγήen_US
dc.subjectτυπικής και μη τυπικής ανάπτυξηςen_US
dc.subjectμουσικοκινητική αγωγήen_US
dc.subjectμουσικοθεραπείαen_US
dc.subjectmusic therapyen_US
dc.subjectspecial educationen_US
dc.subjecttypical and atypical developmenten_US
dc.subjectmusic motoren_US
dc.subjectmusic pedagogyen_US
dc.titleΗ μουσική και η κίνηση σε παιδιά τυπικής και μη τυπικής ανάπτυξης στην προσχολική ηλικίαen_US
dc.title.alternativeMusic and movement in children of typical and atypical development in preschool ageen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record