Show simple item record

dc.contributor.advisorΓρίβα, Ελένη
dc.contributor.authorΑυλογιάρη, Αρετή
dc.date.accessioned2021-09-17T10:00:22Z
dc.date.available2021-09-17T10:00:22Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2235
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης- Εκπαιδευτική Ηγεσίαen_US
dc.description.abstractΠερίληψη Οι νέες συνθήκες που διαμορφώνονται στην Ευρώπη και τον κόσμο τους τελευταίους δύο αιώνες επιβάλλουν τον επαναπροσδιορισμό εννοιών και υπαγορεύουν αλλαγές στα κράτη σε θεσμικό επίπεδο. Η αυξανόμενη μετακίνηση πληθυσμών, για ποικίλους λόγους, μετατρέπει τα κράτη σε πολυπολιτισμικά και επιβάλλει μεταβολές στα εκπαιδευτικά συστήματα, ώστε τα σχολεία να είναι ανοιχτά σε όλες τις ομάδες των μαθητών. Με την παρούσα εργασία διερευνάται η δυνατότητα και ο τρόπος ομαλής ένταξης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση πληθυσμών που ήρθαν στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε μέσω συνεντεύξεων σε εκπαιδευτικούς και διευθυντές σχολείων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Με την έρευνα έγινε προσπάθεια καταγραφής των προθέσεων των συνεντευξιαζόμενων και μελετήθηκαν πεδία σχετικά με τις απόψεις των εμπλεκομένων για τη διαχείριση κρίσεων και για το βαθμό ετοιμότητας τους.Abstract The new conditions that have been forming in Europe as well as the rest of the world during the last two centuries impose the redefinition of notions and dictate national changes on institutional level. The increasing migration due to various reasons, transforms states into multicultural ones and requires alterations in the educational systems, so that schools are open to all student groups. The present paper investigates how feasible it is to integrate smoothly into the Secondary Education the populations that arrived in Greece the last years. The research has been conducted with interviews of educators and school principles of the Secondary Education. It aims at registering the interviewee’s intentions. Moreover, various fields concerning the views of the people involved about crisis management and readiness have been studied.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectνεο-μετανάστηςen_US
dc.subjectπρόσφυγαςen_US
dc.subjectσυμπεριληπτική εκπαίδευσηen_US
dc.subjectένταξηen_US
dc.subjectεπιμόρφωσηen_US
dc.subjectneo-immigranten_US
dc.subjectrefugeeen_US
dc.subjectinclusive educationen_US
dc.subjectintegrationen_US
dc.subjecttrainingen_US
dc.titleΈνταξη νεομεταναστών – προσφύγων μαθητών σε σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: απόψεις Διευθυντών και εκπαιδευτικώνen_US
dc.title.alternativeIntegration of new-immigrant-refugee students in secondary schools: views of principals and teachersen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record