dc.contributor.advisor | Γρίβα, Ελένη | |
dc.contributor.author | Αυλογιάρη, Αρετή | |
dc.date.accessioned | 2021-09-17T10:00:22Z | |
dc.date.available | 2021-09-17T10:00:22Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2235 | |
dc.description | Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης- Εκπαιδευτική Ηγεσία | en_US |
dc.description.abstract | Περίληψη
Οι νέες συνθήκες που διαμορφώνονται στην Ευρώπη και τον κόσμο τους τελευταίους δύο αιώνες επιβάλλουν τον επαναπροσδιορισμό εννοιών και υπαγορεύουν αλλαγές στα κράτη σε θεσμικό επίπεδο. Η αυξανόμενη μετακίνηση πληθυσμών, για ποικίλους λόγους, μετατρέπει τα κράτη σε πολυπολιτισμικά και επιβάλλει μεταβολές στα εκπαιδευτικά συστήματα, ώστε τα σχολεία να είναι ανοιχτά σε όλες τις ομάδες των μαθητών. Με την παρούσα εργασία διερευνάται η δυνατότητα και ο τρόπος ομαλής ένταξης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση πληθυσμών που ήρθαν στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε μέσω συνεντεύξεων σε εκπαιδευτικούς και διευθυντές σχολείων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Με την έρευνα έγινε προσπάθεια καταγραφής των προθέσεων των συνεντευξιαζόμενων και μελετήθηκαν πεδία σχετικά με τις απόψεις των εμπλεκομένων για τη διαχείριση κρίσεων και για το βαθμό ετοιμότητας τους.Abstract
The new conditions that have been forming in Europe as well as the rest of the world during the last two centuries impose the redefinition of notions and dictate national changes on institutional level. The increasing migration due to various reasons, transforms states into multicultural ones and requires alterations in the educational systems, so that schools are open to all student groups. The present paper investigates how feasible it is to integrate smoothly into the Secondary Education the populations that arrived in Greece the last years. The research has been conducted with interviews of educators and school principles of the Secondary Education. It aims at registering the interviewee’s intentions. Moreover, various fields concerning the views of the people involved about crisis management and readiness have been studied. | en_US |
dc.language.iso | gr | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | en_US |
dc.subject | νεο-μετανάστης | en_US |
dc.subject | πρόσφυγας | en_US |
dc.subject | συμπεριληπτική εκπαίδευση | en_US |
dc.subject | ένταξη | en_US |
dc.subject | επιμόρφωση | en_US |
dc.subject | neo-immigrant | en_US |
dc.subject | refugee | en_US |
dc.subject | inclusive education | en_US |
dc.subject | integration | en_US |
dc.subject | training | en_US |
dc.title | Ένταξη νεομεταναστών – προσφύγων μαθητών σε σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: απόψεις Διευθυντών και εκπαιδευτικών | en_US |
dc.title.alternative | Integration of new-immigrant-refugee students in secondary schools: views of principals and teachers | en_US |
dc.type | MSc thesis | en_US |