Show simple item record

dc.contributor.advisorΠαλαιγεωργίου, Γεώργιος
dc.contributor.authorΧατζηδίγκα, Αθηνά
dc.contributor.authorChatzidigka, Athina
dc.date.accessioned2021-09-20T11:18:27Z
dc.date.available2021-09-20T11:18:27Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2242
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Διδακτική των Μαθηματικώνen_US
dc.description.abstractΠερίληψη Το θέμα που πραγματεύεται η συγκεκριμένη βιβλιογραφική έρευνα είναι η εκμάθηση των γωνιών μέσω την Ενσώματης Διδασκαλίας. Εκτείνεται σε δύο άξονες με τον πρώτο να παρουσιάζει αρχικά του ορισμούς για την γωνία, τα ζητήματα μάθησης, τις παρανοήσεις και τις δυσκολίες που εντοπίζονται από τους μαθητές και μετέπειτα να παραθέτει την βιβλιογραφική επισκόπηση σχετικά με τις διδακτικές προσεγγίσεις για την διδασκαλία των γωνιών. Ο δεύτερος άξονας εισάγει τον αναγνώστη στην ενσώματη μάθηση και αναλύει μέσω των ερευνών τον ρόλο που κατέχει στην διδασκαλία μαθηματικών όρων και κυρίως σε αυτόν της γωνίας. Έπειτα από την παράθεση έρευνας μέσω της βιβλιογραφίας καταλήγει στο συμπέρασμα ότι η ενσώματη διδασκαλία είναι η βάση σε όλες τις προσεγγίσεις για την διδασκαλία των γωνιών. Κλείνοντας δίνεται η προτροπή η συγκεκριμένη βιβλιογραφική έρευνα να χρησιμοποιηθεί ως υπόβαθρο για μια μελλοντική διδακτική παρέμβαση.Abstract The topic of this bibliographic research is the learning of angles through Embodiment Teaching. It extends into two axes with the first presenting its definitions for the angle, the learning issues, the misunderstandings and the difficulties identified by the students and then quoting the bibliographic overview of the didactic approaches to teaching the angles. The second axis introduces the reader to Embodiment Learning and analyzes through research the role it plays in teaching mathematical terms and especially in that of the angles. After quoting research through the literature, it concludes that Embodiment Teaching is the basis of all approaches to teaching angles. In closing, the specific bibliographic research is encouraged to be used as a background for a future didactic intervention.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectενσώματη μάθησηen_US
dc.subjectδιδασκαλίαen_US
dc.subjectγωνίεςen_US
dc.subjectχειρονομίεςen_US
dc.subjectembodiment learningen_US
dc.subjectlearningen_US
dc.subjectangelsen_US
dc.subjectgesturesen_US
dc.titleΕνσώματη μάθηση και Γεωμετρίαen_US
dc.title.alternativeEmbodiment learning and Geometryen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record