Ενσώματη μάθηση και Γεωμετρία
Abstract
Περίληψη
Το θέμα που πραγματεύεται η συγκεκριμένη βιβλιογραφική έρευνα είναι η εκμάθηση των γωνιών μέσω την Ενσώματης Διδασκαλίας. Εκτείνεται σε δύο άξονες με τον πρώτο να παρουσιάζει αρχικά του ορισμούς για την γωνία, τα ζητήματα μάθησης, τις παρανοήσεις και τις δυσκολίες που εντοπίζονται από τους μαθητές και μετέπειτα να παραθέτει την βιβλιογραφική επισκόπηση σχετικά με τις διδακτικές προσεγγίσεις για την διδασκαλία των γωνιών. Ο δεύτερος άξονας εισάγει τον αναγνώστη στην ενσώματη μάθηση και αναλύει μέσω των ερευνών τον ρόλο που κατέχει στην διδασκαλία μαθηματικών όρων και κυρίως σε αυτόν της γωνίας. Έπειτα από την παράθεση έρευνας μέσω της βιβλιογραφίας καταλήγει στο συμπέρασμα ότι η ενσώματη διδασκαλία είναι η βάση σε όλες τις προσεγγίσεις για την διδασκαλία των γωνιών. Κλείνοντας δίνεται η προτροπή η συγκεκριμένη βιβλιογραφική έρευνα να χρησιμοποιηθεί ως υπόβαθρο για μια μελλοντική διδακτική παρέμβαση.Abstract
The topic of this bibliographic research is the learning of angles through Embodiment Teaching. It extends into two axes with the first presenting its definitions for the angle, the learning issues, the misunderstandings and the difficulties identified by the students and then quoting the bibliographic overview of the didactic approaches to teaching the angles. The second axis introduces the reader to Embodiment Learning and analyzes through research the role it plays in teaching mathematical terms and especially in that of the angles. After quoting research through the literature, it concludes that Embodiment Teaching is the basis of all approaches to teaching angles. In closing, the specific bibliographic research is encouraged to be used as a background for a future didactic intervention.