Show simple item record

dc.contributor.advisorΛεμονίδης, Χαράλαμπος
dc.contributor.authorΝίτσα, Αντιγόνη
dc.contributor.authorNitsa, Antigoni
dc.date.accessioned2021-09-21T07:56:03Z
dc.date.available2021-09-21T07:56:03Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2245
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Διδακτική των Μαθηματικώνen_US
dc.description.abstractΠΕΡΙΛΗΨΗ Στη παρούσα εργασία αξιοποιήθηκαν οι αρχές της συστηματικής ανασκόπησης με σκοπό να αποτυπωθούν οι ισχύουσες απόψεις σχετικά με τη συμβολή της χρήσης της αριθμογραμμής και της τεχνολογίας στη διδασκαλία των μαθηματικών. Αρχικά γίνεται θεωρητική ανάλυση των δύο βασικών όρων της εργασίας, της αριθμογραμμής και της εκπαιδευτικής τεχνολογίας, ενώ παράλληλα παρουσιάζονται και οι τρόποι ενσωμάτωσης τους στη διδασκαλία των μαθηματικών, όπως αυτοί προτείνονται από τη βιβλιογραφία. Στη συνέχεια ακολουθεί η ανάλυση και κατηγοριοποίηση των αποτελεσμάτων 27 ερευνών σχετικών με το θέμα. Η κατηγοριοποίηση τους βασίστηκε σε τέσσερις κεντρικούς άξονες, τα περιγραφικά στοιχεία των ερευνών, το είδος της τεχνολογίας, το μαθηματικό αντικείμενο και τη μέθοδο συλλογής δεδομένων. Από την ανάλυση των αποτελεσμάτων τονίζεται η σημασία για την κατάλληλη επιλογή αριθμογραμμής και ψηφιακής εφαρμογής για το κάθε μαθηματικό αντικείμενο, έτσι ώστε να μπορέσουν να υπάρξουν τα επιθυμητά αποτελέσματα. Επίσης σημαντικός κρίνεται και ο τρόπος ενσωμάτωσης της τεχνολογίας στη διδασκαλία καθώς η απλή ένταξη της στην εκπαιδευτική διαδικασία δεν επαρκεί για την επίτευξη των μαθησιακών στόχων.ABSTRACT In the present dissertation the principles of systematic review are employed in order to present the current view regarding the benefits of number line and technology usage as per mathematics teaching. At first, theoretical analysis of the two main terms of the dissertation, number line and educational technology takes place, while the means to involve the latter into mathematics teaching are presented, as proposed in the literature. Next, the results of 27 relevant research cases are analyzed and classified. Their classification was based on four main categories, the description of the research, the genre of technology, the mathematical concept and the data collection method. The results show that the choice of the proper number line and digital application for any mathematical concept, plays a significant role on the achievement of learning goals. Last but not least, it is important to define ways to embody technology into the didactic process as the plain insertion of technology does not guarantee the achievement of learning goals.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectαριθμογραμμήen_US
dc.subjectτεχνολογική παρέμβασηen_US
dc.subjectμαθηματικές ψηφιακές εφαρμογέςen_US
dc.subjectnumber lineen_US
dc.subjecttechnological interventionen_US
dc.subjectdigital math applicationen_US
dc.titleΑνασκόπηση των ερευνών σχετικά με την αριθμογραμμή και τη χρήση της τεχνολογίαςen_US
dc.title.alternativeReview of researches on the number line and the use of technologyen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record