Show simple item record

dc.contributor.advisorΠλιόγκου, Βασιλική
dc.contributor.authorΣτογιαννίδου, Σουλτάνα
dc.contributor.authorStogiannidou, Soultana
dc.date.accessioned2021-09-23T07:49:50Z
dc.date.available2021-09-23T07:49:50Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2259
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΠερίληψη Σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη της λειτουργίας των εξ αποστάσεως επιμορφωτικών σεμιναρίων από φοιτητές και φοιτήτριες οι οποίοι έχουν συμμετάσχει, της επίτευξης των αρχικών στόχων κάθε σεμιναρίου και οι προτεινόμενες αλλαγές από τους φοιτητές ώστε να πραγματοποιούνται τα ψηφιακά προγράμματα με ευκολία και κατανόηση. Η παρούσα πτυχιακή χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος, το οποίο αποτελείται από το θεωρητικό πλαίσιο της πτυχιακής, αναλύεται ο ορισμός της δια βίου μάθησης, της εκπαίδευσης ενηλίκων, το πλαίσιο λειτουργίας της δια βίου μάθησης στην Ελλάδα καθώς και η συμμετοχή των ενηλίκων σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες. Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζεται η έρευνα στην οποία συμμετείχαν 15 φοιτητές και φοιτήτριες προσχολικής αγωγής από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, σχετικά με τις εμπειρίες τους και τον τρόπο λειτουργίας των εξ αποστάσεως επιμορφωτικών προγραμμάτων. Η έρευνα βοήθησε στο να διεξαχθούν ορισμένα συμπεράσματα για την λειτουργία των εξ αποστάσεως επιμορφωτικών σεμιναρίων και κάποιες προτάσεις για την βελτίωσή τους και την ομαλή τους λειτουργία. Abstract The purpose of the dissertation is to study the operation of distance learning seminars by students who have participated, the achievement of the initial objectives of each seminar and the proposed changes by students to carry out digital programs with ease and understanding. This dissertation is divided into two parts. The first part, which consists of the theoretical framework of the dissertation, analyzes the definition of lifelong learning in Greece as well as the participation of adults in educational activities. The second part presents the research in which fifteen students of pre-school education from University of Western Macedonia, Aristotle University of Thessaloniki and Democritus University of Thrace participated, regarding their experiences and the way of distance education programs. The research helped to draw some conclusions about the operation of distance learning seminars and some suggestions for their improvement and smooth operation.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectεξ αποστάσεως εκπαίδευσηen_US
dc.subjectφοιτητές προσχολικής εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectεκπαίδευση εκπαιδευτικώνen_US
dc.subjectεπιμορφωτικά σεμινάρια/προγράμματαen_US
dc.subjectdistance learningen_US
dc.subjectpreschool education studentsen_US
dc.subjectadult educationen_US
dc.subjectremote training seminars/programsen_US
dc.titleΕξ αποστάσεως-ψηφιακή δια βίου μάθηση: απόψεις φοιτητών/φοιτητριών παιδαγωγικών τμημάτων προσχολικής εκπαίδευσηςen_US
dc.title.alternativeDistance-digital lifelong learning: views of preschool education studentsen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record