Show simple item record

dc.contributor.advisorΕπιβλέπουσα Καθηγήτρια: Γρίβα Έλενα
dc.contributor.authorΤσαπάρα, Αγγελική
dc.contributor.otherΕξεταστική Επιτροπή: Ντίνας Κωνσταντίνος, Στάμου Αναστασία
dc.date.accessioned2016-07-01T09:38:04Z
dc.date.available2016-07-01T09:38:04Z
dc.date.issued2016-06-07
dc.identifier.other463 ΤΣΑ
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/226
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία εξετάζει τις απόψεις των φιλολόγων σχετικά με τις μεθόδους αξιολόγησης του γλωσσικού μαθήματος στα Σ.Δ.Ε. Ειδικότερα διερευνά τις απόψεις τους αναφορικά με την έννοια της αξιολόγησης ευρύτερα και κυρίως την αξιολόγηση των ενήλικων εκπαιδευομένων στα Σ.Δ.Ε. Επιπλέον, διερευνώνται οι απόψεις των φιλολόγων των Σ.Δ.Ε. σχετικά με τις τυπικές και εναλλακτικές μεθόδους αξιολόγησης του γλωσσικού γραμματισμού. Τέλος, εξετάζονται οι απόψεις τους σχετικά με θέματα επιμόρφωσής τους γύρω από την αξιολόγηση του γλωσσικού γραμματισμού στα Σ.Δ.Ε. Οι παραπάνω στόχοι θα επιτευχθούν μέσα από την ανασκόπηση της υπάρχουσας βιβλιογραφίας και την έρευνα που διενεργήθηκε το σχολικό έτος 2015-2016, στην οποία συμμετείχαν 24 φιλόλογοι των Σ.Δ.Ε. με τη χρήση ημιδομημένων συνεντεύξεων, οι οποίες αναλύθηκαν ποιοτικά. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα η πλειοψηφία των φιλολόγων:α) εκφράζεται θετικά προς την έννοια της αξιολόγησης, β) αναγνωρίζει την καταλληλότητα και αναγκαιότητα των εναλλακτικών μορφών αξιολόγησης για την αξιολόγηση του γλωσσικού γραμματισμού στα Σ.Δ.Ε, και γ) θεωρεί απαραίτητη την επιμόρφωση των φιλολόγων σε θέματα αξιολόγησης και ειδικά στη χρήση των εναλλακτικών μορφών αξιολόγησης. This paper examines the views of philologists (teachers of Greek) concerning methods of evaluation of the language course at second chance schools. More specifically, the paper investigates their views on the concept of evaluation, in general, and particularly regarding adult learners at second chance schools. Moreover, it discusses philologists’ views about standard and alternative methods/procedures of assessment of linguistic literacy at second chance schools. The above goals will be attained through the review of the existing bibliography and of the research conducted during the school year 2015-2016. The research was based on semi-structured interviews submitted to qualitative analysis and involved 24 philologists teaching at second chance schools. According to the results, the majority of philologists: a) express a positive attitude towards evaluation, b) they appreciate the adequacy and the need of alternative methods for assessing linguistic literary at second chance schools, and c) it is noted that they deem essential the special training of philologists on issues concerning evaluation and more particularly the use of alternative assessment proceduresel_GR
dc.format.extent363 σ.
dc.language.isoελληνικήel_GR
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel_GR
dc.subjectΓλωσσικός γραμματισμόςel_GR
dc.subjectΜέθοδοι αξιολόγησηςel_GR
dc.subjectΕναλλακτικές μορφές αξιολόγησηςel_GR
dc.subjectLinguistic literacyel_GR
dc.subjectMethods of assessmentel_GR
dc.subjectAlternative methods of assessmentel_GR
dc.titleΚαταγραφή των απόψεων των φιλολόγων για τις μεθόδους αξιολόγησης του γλωσσικού μαθήματος στα σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίαςel_GR
dc.title.alternativeRegistration of views of scholars on evaluation methods of language course in schools Second Chanceel_GR
dc.typeμεταπτυχιακή εργασίαel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record