dc.contributor.advisor | Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Γρίβα Έλενα | |
dc.contributor.author | Τσαπάρα, Αγγελική | |
dc.contributor.other | Εξεταστική Επιτροπή: Ντίνας Κωνσταντίνος, Στάμου Αναστασία | |
dc.date.accessioned | 2016-07-01T09:38:04Z | |
dc.date.available | 2016-07-01T09:38:04Z | |
dc.date.issued | 2016-06-07 | |
dc.identifier.other | 463 ΤΣΑ | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/226 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία εξετάζει τις απόψεις των φιλολόγων σχετικά με τις μεθόδους αξιολόγησης του γλωσσικού μαθήματος στα Σ.Δ.Ε. Ειδικότερα διερευνά τις απόψεις τους αναφορικά με την έννοια της αξιολόγησης ευρύτερα και κυρίως την αξιολόγηση των ενήλικων εκπαιδευομένων στα Σ.Δ.Ε. Επιπλέον, διερευνώνται οι απόψεις των φιλολόγων των Σ.Δ.Ε. σχετικά με τις τυπικές και εναλλακτικές μεθόδους αξιολόγησης του γλωσσικού γραμματισμού. Τέλος, εξετάζονται οι απόψεις τους σχετικά με θέματα επιμόρφωσής τους γύρω από την αξιολόγηση του γλωσσικού γραμματισμού στα Σ.Δ.Ε. Οι παραπάνω στόχοι θα επιτευχθούν μέσα από την ανασκόπηση της υπάρχουσας βιβλιογραφίας και την έρευνα που διενεργήθηκε το σχολικό έτος 2015-2016, στην οποία συμμετείχαν 24 φιλόλογοι των Σ.Δ.Ε. με τη χρήση ημιδομημένων συνεντεύξεων, οι οποίες αναλύθηκαν ποιοτικά. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα η πλειοψηφία των φιλολόγων:α) εκφράζεται θετικά προς την έννοια της αξιολόγησης, β) αναγνωρίζει την καταλληλότητα και αναγκαιότητα των εναλλακτικών μορφών αξιολόγησης για την αξιολόγηση του γλωσσικού γραμματισμού στα Σ.Δ.Ε, και γ) θεωρεί απαραίτητη την επιμόρφωση των φιλολόγων σε θέματα αξιολόγησης και ειδικά στη χρήση των εναλλακτικών μορφών αξιολόγησης.
This paper examines the views of philologists (teachers of Greek) concerning methods of evaluation of the language course at second chance schools. More specifically, the paper investigates their views on the concept of evaluation, in general, and particularly regarding adult learners at second chance schools. Moreover, it discusses philologists’ views about standard and alternative methods/procedures of assessment of linguistic literacy at second chance schools. The above goals will be attained through the review of the existing bibliography and of the research conducted during the school year 2015-2016. The research was based on semi-structured interviews submitted to qualitative analysis and involved 24 philologists teaching at second chance schools. According to the results, the majority of philologists: a) express a positive attitude towards evaluation, b) they appreciate the adequacy and the need of alternative methods for assessing linguistic literary at second chance schools, and c) it is noted that they deem essential the special training of philologists on issues concerning evaluation and more particularly the use of alternative assessment procedures | el_GR |
dc.format.extent | 363 σ. | |
dc.language.iso | ελληνική | el_GR |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | el_GR |
dc.subject | Γλωσσικός γραμματισμός | el_GR |
dc.subject | Μέθοδοι αξιολόγησης | el_GR |
dc.subject | Εναλλακτικές μορφές αξιολόγησης | el_GR |
dc.subject | Linguistic literacy | el_GR |
dc.subject | Methods of assessment | el_GR |
dc.subject | Alternative methods of assessment | el_GR |
dc.title | Καταγραφή των απόψεων των φιλολόγων για τις μεθόδους αξιολόγησης του γλωσσικού μαθήματος στα σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας | el_GR |
dc.title.alternative | Registration of views of scholars on evaluation methods of language course in schools Second Chance | el_GR |
dc.type | μεταπτυχιακή εργασία | el_GR |