Show simple item record

dc.contributor.advisorMπάρμπας, Γεώργιος
dc.contributor.authorΜπατζέλη, Χαρά
dc.contributor.authorBatzeli, Chara
dc.date.accessioned2022-03-04T12:50:07Z
dc.date.available2022-03-04T12:50:07Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2334
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Διδακτική των Μαθηματικώνen_US
dc.description.abstractΗ έρευνα που ακολουθεί αποσκοπεί να διερευνήσει το εάν ένα παιδί με νοητική ανεπάρκεια αναμένεται να είναι σε θέση να αποκτήσει δεξιότητες αυτόνομης διαχείρισης αγορών και συναλλαγών, αν εκπαιδευτεί μέσα σε πραγματικές συνθήκες και με ένα πρόγραμμα βασισμένο σε εμπειρικές δραστηριότητες. Πρόκειται για μία έρευνα δράση και ο μαθητής της έρευνας είναι ένας νέος 16 χρονών με Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή, με δυσκολία στη σκέψη και στο συναίσθημα. Εφαρμόστηκε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα διάρκειας 24 ωρών σε διάστημα ενός έτους με δραστηριότητες που αναπτύσσουν τις δεξιότητες διαχείρισης των νομισμάτων και των ισοδυναμιών τους αξιοποιώντας το πραγματικό, το εικονικό και το συμβολικό επίπεδο. Ο μαθητής με το πέρας της παρέμβασης βελτιώθηκε αισθητά σε όλους τους επιδιωκόμενους άξονες με αποτέλεσμα το συμπέρασμα της έρευνας είναι θετικό. Τονίζεται έτσι την αναγκαιότητα δημιουργία κατάλληλων προγραμμάτων εκπαίδευσης των ατόμων με νοητική ανεπάρκεια στο πλαίσιο λειτουργικών προγραμμάτων ώστε να συμβάλουν ουσιαστικά στη βελτίωση της ποιότητας της ζωής τους.The following research is intended to investigate whether a mentally disabled child is expected to be able to acquire self-management skills in purchasing and trading if trained in real conditions and with a program based on empirical activities. This is an action research and the student of research is a young 16 year old with Pervasive Developmental Disorder with difficulty in thinking and emotion. A training program of 24 hours a year has been implemented with activities that develop the skills of managing currencies and their equivalences using the real, virtual and symbolic levels. The pupil at the end of the intervention was significantly improved on all the axes pursued, with the result of the research being positive. This highlights the need of developing appropriate training programs for people with intellectual disabilities in functional programs to make a real contribution to improving their quality of life.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectνοητική ανεπάρκειαen_US
dc.subjectποιότητα ζωήςen_US
dc.subjectλειτουργικά προγράμματαen_US
dc.subjectαυτισμόςen_US
dc.subjectμαθηματικάen_US
dc.subjectintellectual disabilityen_US
dc.subjectquality of lifeen_US
dc.subjectfunctional programsen_US
dc.subjectautismen_US
dc.subjectmathematicsen_US
dc.titleΜεθοδολογίες διδασκαλίας λειτουργικών μαθηματικών για μαθητές με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές συνυπάρχουσες με νοητικές δυσκολίες στο πλαίσιο λειτουργικών προγραμμάτωνen_US
dc.title.alternativeMethodology of teaching functional mathematics for students with P.D.D. coexisting with mental difficulties at the frame of functional programsen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record