Show simple item record

dc.contributor.advisorMπίκος, Kωνσταντίνος
dc.contributor.authorΤσίλκου, Αικατερίνη
dc.contributor.authorTsilkou, Aikaterini
dc.date.accessioned2022-03-10T13:15:33Z
dc.date.available2022-03-10T13:15:33Z
dc.date.issued2018-02
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2366
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής Γλώσσαςen_US
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία θα ασχοληθούμε με τη θέση του μαθήματος της γλώσσας σε διαθεματικές προσεγγίσεις. Ειδικότερα θα μας απασχολήσει σε τι βαθμό η έννοια της διαθεματικότητας εμφανίζεται στις γλωσσικές δραστηριότητες του βιβλίου της Γλώσσας της Στ’ τάξης. Πιο συγκεκριμένα στο πρώτο κεφάλαιο επιχειρείται η οριοθέτηση της έννοιας «διαθεματικότητα» και οι λόγοι εμφάνισής της στην ελληνική πραγματικότητα. Το δεύτερο κεφάλαιο επικεντρώνεται στο πως εμφανίζεται η έννοια της διαθεματικότητας στο ΔΕΠΠΣ και ΑΠΣ της Γλώσσας. Στο τρίτο κεφάλαιο παρατίθενται οι διάφορες έρευνες που έχουν γίνει για τη διαθεματικότητα στη σχολική γνώση. Το τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζει τη μεθοδολογία της έρευνάς μας. Το πέμπτο κεφάλαιο αφιερώνεται στην καταγραφή των διαθεματικών προεκτάσεων στα βιβλία της Γλώσσας της Στ’ τάξης. Τέλος, στο έκτο κεφάλαιο γίνεται η καταγραφή τω συμπερασμάτων που προέκυψαν από την ανάλυση των δεδομένων της έρευνας.In this paper we will deal with the position of the language lesson in cross-thematic approaches. In particular, we will concern ourselves with the extent to which the concept of cross- curricular approach appears in the language activities of Language book of the Sixth Grade. More specifically, the first chapter attempts to define the concept of "cross-curricular approach" and the reasons for its appearance in the greek reality. The second chapter focuses on how the concept of cross- curricular approach appears in DEPPS and APS Language lesson. In the third chapter are presented the various researches that have been made about the cross-curricular approach for the school knowledge. The fourth chapter presents the methodology of our research. The fifth chapter is devoted to the recording of the extensions of cross- curricular approach in Language books of the Sixth Grade. Finally, the sixth chapter deals with the conclusions that emerged from the analysis of the survey data.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectδιαθεματική προσέγγισηen_US
dc.subjectδιαθεματικότηταen_US
dc.subjectθεματική ενιαιοποίησηen_US
dc.subjectcross-curricular approachen_US
dc.subject(cross)-thematic approachen_US
dc.subjectthematic integrationen_US
dc.titleΗ θέση του μαθήματος της Γλώσσας σε διαθεματικές προσεγγίσεις. Διάχυση της διαθεματικότητας στις ενότητες του βιβλίου της Γλώσσας της Στ’ τάξης του Δημοτικούen_US
dc.title.alternativeThe position of the Language lesson in cross-thematic approaches. Dissemination of the cross-section in the sections of the Sixth Grade Language Booken_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record