dc.contributor.advisor | Mπίκος, Kωνσταντίνος | |
dc.contributor.author | Τσίλκου, Αικατερίνη | |
dc.contributor.author | Tsilkou, Aikaterini | |
dc.date.accessioned | 2022-03-10T13:15:33Z | |
dc.date.available | 2022-03-10T13:15:33Z | |
dc.date.issued | 2018-02 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2366 | |
dc.description | Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής Γλώσσας | en_US |
dc.description.abstract | Στην παρούσα εργασία θα ασχοληθούμε με τη θέση του μαθήματος της γλώσσας σε
διαθεματικές προσεγγίσεις. Ειδικότερα θα μας απασχολήσει σε τι βαθμό η έννοια της
διαθεματικότητας εμφανίζεται στις γλωσσικές δραστηριότητες του βιβλίου της
Γλώσσας της Στ’ τάξης. Πιο συγκεκριμένα στο πρώτο κεφάλαιο επιχειρείται η
οριοθέτηση της έννοιας «διαθεματικότητα» και οι λόγοι εμφάνισής της στην
ελληνική πραγματικότητα. Το δεύτερο κεφάλαιο επικεντρώνεται στο πως εμφανίζεται
η έννοια της διαθεματικότητας στο ΔΕΠΠΣ και ΑΠΣ της Γλώσσας. Στο τρίτο
κεφάλαιο παρατίθενται οι διάφορες έρευνες που έχουν γίνει για τη διαθεματικότητα
στη σχολική γνώση. Το τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζει τη μεθοδολογία της έρευνάς
μας. Το πέμπτο κεφάλαιο αφιερώνεται στην καταγραφή των διαθεματικών
προεκτάσεων στα βιβλία της Γλώσσας της Στ’ τάξης. Τέλος, στο έκτο κεφάλαιο
γίνεται η καταγραφή τω συμπερασμάτων που προέκυψαν από την ανάλυση των
δεδομένων της έρευνας.In this paper we will deal with the position of the language lesson in cross-thematic
approaches. In particular, we will concern ourselves with the extent to which the
concept of cross- curricular approach appears in the language activities of Language
book of the Sixth Grade. More specifically, the first chapter attempts to define the
concept of "cross-curricular approach" and the reasons for its appearance in the greek
reality. The second chapter focuses on how the concept of cross- curricular approach
appears in DEPPS and APS Language lesson. In the third chapter are presented the
various researches that have been made about the cross-curricular approach for the
school knowledge. The fourth chapter presents the methodology of our research. The
fifth chapter is devoted to the recording of the extensions of cross- curricular
approach in Language books of the Sixth Grade. Finally, the sixth chapter deals with
the conclusions that emerged from the analysis of the survey data. | en_US |
dc.language.iso | gr | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών | en_US |
dc.subject | διαθεματική προσέγγιση | en_US |
dc.subject | διαθεματικότητα | en_US |
dc.subject | θεματική ενιαιοποίηση | en_US |
dc.subject | cross-curricular approach | en_US |
dc.subject | (cross)-thematic approach | en_US |
dc.subject | thematic integration | en_US |
dc.title | Η θέση του μαθήματος της Γλώσσας σε διαθεματικές προσεγγίσεις. Διάχυση της διαθεματικότητας στις ενότητες του βιβλίου της Γλώσσας της Στ’ τάξης του Δημοτικού | en_US |
dc.title.alternative | The position of the Language lesson in cross-thematic approaches. Dissemination of the cross-section in the sections of the Sixth Grade Language Book | en_US |
dc.type | MSc thesis | en_US |