Show simple item record

dc.contributor.advisorTριαvτάρη, Σωτηρiα
dc.contributor.authorΒαβλούκη, Αικατερίνη
dc.contributor.authorVavlouki, Aikaterini
dc.date.accessioned2022-03-10T14:09:44Z
dc.date.available2022-03-10T14:09:44Z
dc.date.issued2018-09
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2369
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση στη Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικούen_US
dc.description.abstractΗ εκπόνηση της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας πραγματοποιήθηκε για τη διερεύνηση της περίπτωσης του Αγροτικού Συνεταιρισμού ΑΣΕΠΟΠ στο θέμα της επιχειρησιακής επικοινωνίας σε σχέση με την αύξηση της εξαγωγικής δραστηριότητας και του κέρδους του. Βασικός στόχος της εργασίας αυτής είναι να δοθεί έμφαση στη σπουδαιότητα της επιχειρησιακής επικοινωνίας μέσα σε ένα συνεταιρισμό και στην εφαρμογή και τρόπους ανάπτυξής της για την πρόοδο του συνεταιρισμού. Η εισαγωγή στις έννοιες της επιχειρησιακής επικοινωνίας, του κέρδους, της εξωστρέφειας, της ανταγωνιστικότητας και της σωστής ηγεσίας και εν συνεχεία η ανάλυση τρόπων μέσω της επιχειρησιακής επικοινωνίας, αύξησης του κέρδους και της εξαγωγικής δραστηριότητας του συνεταιρισμού αποτελούν τα αναγκαία εφόδια για την κατανόηση των αποτελεσμάτων που προκύπτουν από την εκπόνηση της έρευνας σε αντιπροσωπευτικό δείγμα 21 ερωτηματολογίων συμπληρωμένων από μέλη του ΑΣΕΠΟΠ, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου και στελέχη από άλλα τμήματα του συνεταιρισμού. Από την έρευνα προκύπτουν οι τρόποι επικοινωνίας που χρησιμοποιούνται μεταξύ των μελών του συνεταιρισμού, μεταξύ του Διοικητικού Συμβουλίου, και μεταξύ του ΑΣΕΠΟΠ και των πελατών του. Ακόμη, επισημαίνεται πόσο σημαντική θεωρείται η επικοινωνία μέσα στο συνεταιρισμό και πώς χρησιμοποιείται για την καλύτερη λειτουργία του ΑΣΕΠΟΠ και την απόκτηση κέρδους. Ενώ τέλος, προσμετρείται η τάση για επιπλέον εξαγωγική δραστηριότητα από την ήδη υπάρχουσα και οι τρόποι επίλυσης διαφορών μέσα στον ΑΣΕΠΟΠ. . . This specific thesis has been worked out in order to examine the case of ASEPOP agricultural cooperative on the subject of business communication in relation to the increase in export activity and its profit. The main goal of the thesis is to emphasize the importance of business communication within a partnership and its application and ways of development for the progress of the cooperative. The introduction to the concepts of business communication, profit, extroversion, competitiveness and good leadership and then analysis of ways for profit-making and export activity of the cooperative through business communication, are the necessary tools for understanding the results that arise from the preparation of the survey on a representative sample of 21 questionnaires completed by members of ASEPOP, members of the management board and executives from other sections of the cooperative. The research reveals the ways of communication used between the members of the cooperative, between the Management Board and between ASEPOP and its clients. It also highlights the importance of communicating within the cooperative and how it is used for ASEPOP’s better operation and profits’ gaining. Finally, the tendency for additional export activity from the existing one and the ways of resolving disputes within ASEPOP are counted.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectσυνεταιρισμόςen_US
dc.subjectεπιχειρησιακή επικοινωνίαen_US
dc.subjectεξωστρέφειαen_US
dc.subjectκέρδοςen_US
dc.subjectpartnershipen_US
dc.subjectbusiness communicationen_US
dc.subjectextroversionen_US
dc.subjectprofiten_US
dc.titleΠροτάσεις βελτίωσης της επιχειρησιακής επικοινωνίας με σκοπό την εξωστρέφεια και την μεγιστοποίηση των κερδών του ΑΣΕΠΟΠen_US
dc.title.alternativeImprovement proposal in business communication for the profits' extroversion and maximization of ASEPOPen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record