Προτάσεις βελτίωσης της επιχειρησιακής επικοινωνίας με σκοπό την εξωστρέφεια και την μεγιστοποίηση των κερδών του ΑΣΕΠΟΠ
View/ Open
Date
2018-09Author
Βαβλούκη, Αικατερίνη
Vavlouki, Aikaterini
Metadata
Show full item recordAbstract
Η εκπόνηση της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας πραγματοποιήθηκε για τη διερεύνηση της περίπτωσης του Αγροτικού Συνεταιρισμού ΑΣΕΠΟΠ στο θέμα της επιχειρησιακής επικοινωνίας σε σχέση με την αύξηση της εξαγωγικής δραστηριότητας και του κέρδους του. Βασικός στόχος της εργασίας αυτής είναι να δοθεί έμφαση στη σπουδαιότητα της επιχειρησιακής επικοινωνίας μέσα σε ένα συνεταιρισμό και στην εφαρμογή και τρόπους ανάπτυξής της για την πρόοδο του συνεταιρισμού. Η εισαγωγή στις έννοιες της επιχειρησιακής επικοινωνίας, του κέρδους, της εξωστρέφειας, της ανταγωνιστικότητας και της σωστής ηγεσίας και εν συνεχεία η ανάλυση τρόπων μέσω της επιχειρησιακής επικοινωνίας, αύξησης του κέρδους και της εξαγωγικής δραστηριότητας του συνεταιρισμού αποτελούν τα αναγκαία εφόδια για την κατανόηση των αποτελεσμάτων που προκύπτουν από την εκπόνηση της έρευνας σε αντιπροσωπευτικό δείγμα 21 ερωτηματολογίων συμπληρωμένων από μέλη του ΑΣΕΠΟΠ, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου και στελέχη από άλλα τμήματα του συνεταιρισμού. Από την έρευνα προκύπτουν οι τρόποι επικοινωνίας που χρησιμοποιούνται μεταξύ των μελών του συνεταιρισμού, μεταξύ του Διοικητικού Συμβουλίου, και μεταξύ του ΑΣΕΠΟΠ και των πελατών του. Ακόμη, επισημαίνεται πόσο σημαντική θεωρείται η επικοινωνία μέσα στο συνεταιρισμό και πώς χρησιμοποιείται για την καλύτερη λειτουργία του ΑΣΕΠΟΠ και την απόκτηση κέρδους. Ενώ τέλος, προσμετρείται η τάση για επιπλέον εξαγωγική δραστηριότητα από την ήδη υπάρχουσα και οι τρόποι επίλυσης διαφορών μέσα στον ΑΣΕΠΟΠ.
.
.
This specific thesis has been worked out in order to examine the case of ASEPOP agricultural cooperative on the subject of business communication in relation to the increase in export activity and its profit. The main goal of the thesis is to emphasize the importance of business communication within a partnership and its application and ways of development for the progress of the cooperative. The introduction to the concepts of business communication, profit, extroversion, competitiveness and good leadership and then analysis of ways for profit-making and export activity of the cooperative through business communication, are the necessary tools for understanding the results that arise from the preparation of the survey on a representative sample of 21 questionnaires completed by members of ASEPOP, members of the management board and executives from other sections of the cooperative. The research reveals the ways of communication used between the members of the cooperative, between the Management Board and between ASEPOP and its clients. It also highlights the importance of communicating within the cooperative and how it is used for ASEPOP’s better operation and profits’ gaining. Finally, the tendency for additional export activity from the existing one and the ways of resolving disputes within ASEPOP are counted.