Show simple item record

dc.contributor.advisorΓρίβα, Ελένη
dc.contributor.authorΚουτμάνης, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorKoutmanis, Konstantinos
dc.date.accessioned2022-03-11T11:55:01Z
dc.date.available2022-03-11T11:55:01Z
dc.date.issued2018-09
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2379
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής Γλώσσαςen_US
dc.description.abstractΠώς και με ποιο τρόπο μπορεί κανείς να πείσει τον άλλο ότι δεν υπάρχουν ανώτεροι και κατώτεροι πολιτισμοί, αλλά διαφορετικοί που αναπτύχθηκαν σε διαφορετικές γεωγραφικές, κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες; Ένας και μόνο συγκεκριμένος τρόπος δεν υπάρχει, αλλά αξίζει αν όχι να προσπαθήσουμε να πείσουμε τον άλλον, τουλάχιστον, να του δείξουμε το διαφορετικό. Αυτό ακριβώς επιδιώχθηκε με την παρούσα έργασία, η κατάδειξη του διαφορετικού και η ενίσχυση της πολυπολιτισμικής ευαισθητοποίησης είκοσι μαθητών της Ε’ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Σούρπης, με κύριο μέσο τα λαϊκά παραμύθια γειτονικών χωρών της Ελλάδας. Οι μαθητές κατά τη διάρκεια των διδακτικών παρεμβάσεων, ήρθαν σε επαφή με τα πολιτιστικά, πολιτισμικά και γεωμορφολογικά στοιχεία χωρών των Βαλκανίων και της Ανατολικής Μεσογείου, άκουσαν για πρώτη φορά ανέκδοτα λαϊκά παραμύθια και έλαβαν μέρος σε εναλλακτικού τύπου δραστηριότητες σε ένα πολυτροπικό – πολυαισθητηριακό πλαίσιο. Για την αξιολόγηση του project χρησιμοποιήθηκε το εργαλείο Διερεύνησης Αναγκών και Προτιμήσεων των μαθητών, το ερωτηματολόγιο προσδοκιών μαθητών, το ερωτηματολόγιο μετελέγχου, το ερωτηματολόγιο ικανοποίησης μαθητών καθώς και το ημερολόγιο του ερευνητή. Τα αποτελέσματα του project ήταν ιδιαίτερα ικανοποιητικά.________________________________________How can one convince another that there are no upper and lower cultures, but different that have developed in different geographic, social and economic conditions? There is no one specific way, but it is not worth a thing if we try to persuade the other, at least, to show him the difference. This was precisely what was sought in this work, the demonstration of the different and the enhancement of the multicultural awareness of twenty pupils of the Elementary School of Sourpi, using as the main instrument the folk-tales of neighboring countries of Greece. During the educational interventions, the students came in touch with the cultural and geomorphological elements of the Balkans and Eastern Mediterranean countries, listened for the first time to anecdotal folk-tales and took part in alternative activities in a multimodal - multisensory context. To evaluate the project were used the Student Needs and Preferences Investigation Tool, the Student Expectation Questionnaire, the Post-Check Questionnaire, the Student Satisfaction Questionnaire, and the Researcher's Diary. The results of the project were very satisfactory.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.titleΤα παραμύθια συνομιλούν – οι πολιτισμοί συναντιούνται»: Ένα διαθεματικό project στο Δημοτικό σχολείοen_US
dc.title.alternative"Tales Talk - Cultures Meet": An Interdisciplinary Project at Primary Schoolen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record