dc.contributor.advisor | Χατζηπαναγιωτίδη, Άννα | |
dc.contributor.author | Kεφαλά, Χριστivα | |
dc.contributor.author | ΚefaΙa, Chrιstίna | |
dc.date.accessioned | 2022-03-11T13:20:39Z | |
dc.date.available | 2022-03-11T13:20:39Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2381 | |
dc.description | Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής Γλώσσας | en_US |
dc.description.abstract | Η Ελληνική κοινωνία μετατρέπεται σταδιακά τα τελευταία χρόνια σε πολυπολιτισμική και πολυφυλετική, με την είσοδο των χιλιάδων οικονομικών
μεταναστών και προσφύγων από διάφορες χώρες. Κάτω από αυτές τις συνθήκες το σχολείο οφείλει να μετασχηματίζεται διαρκώς, για να είναι σε θέση να οδηγεί τους μαθητές στο να γίνουν δημοκρατικοί, κριτικά σκεπτόμενοι, δημιουργικοί και ενεργοί αυριανοί πολίτες. Η παρουσία μαθητών με διαφορετικό πολιτιστικό υπόβαθρο αλλά και διαφορετικό γλωσσικό κώδικα σηματοδότησε καινούργιες προκλήσεις στο εκπαιδευτικό σύστημα. Ο εκπαιδευτικός αποτελεί βασικό ρόλο τόσο στη διαχείριση απέναντι στο διαφορετικό όσο και στην ειρηνική συνύπαρξη των μαθητών. Σημαντική είναι η συμβολή του δασκάλου στην επίδοση των μαθητών και ο τρόπος διδασκαλίας αποτελεί την άμεση απόδειξη από μέρους του ότι προσπαθεί να συνεισφέρει προς μια θετική κατεύθυνση. Αυτή η αντίληψη του σχολείου ως κοινωνικού συστήματος σημαίνει ότι οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να διατυπώσουν και να εισαγάγουν μια στρατηγική αλλαγής η οποία θα μεταρρυθμίζει το σχολικό περιβάλλον συνολικά, προκειμένου να εφαρμοστεί με επιτυχία η πολυπολιτισμική εκπαίδευση. ( Banks, 2010a: 27).________________________
Greek society has gradually become more multicultural and multi-racial in recent years, with the entry of thousands of economists immigrants and refugees from different countries. Under these circumstances, the school has to transform itself constantly to be able to lead students to become democratic, critical thinking, creative and active tomorrow's citizens. The presence of pupils with a different cultural background and a different language code marked new challenges in the education system. The teacher plays a key role in managing both the different and the peaceful coexistence of students. The teacher's contribution to student performance is important, and the way of teaching is his direct proof that he is trying to contribute in a positive direction. Also, the social, professional and educational position of the teacher as well as the attitudes and perceptions of teachers influence the school performance. This perception of school as a social system means that teachers themselves should formulate and introduce a change strategy that will reform the school environment as a whole in order to successfully apply multicultural education. (Banks, 2010a: 27). | en_US |
dc.language.iso | gr | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών | en_US |
dc.subject | σχολική επίδοση | en_US |
dc.subject | αλλοδαποί μαθητές | en_US |
dc.subject | δημοτικό σχολείο | en_US |
dc.subject | δάσκαλος | en_US |
dc.subject | school performance | en_US |
dc.subject | foreign students | en_US |
dc.subject | primary school | en_US |
dc.subject | teacher | en_US |
dc.title | "Παράγοντες που επηρεάζουν τη σχολική επίδοση μαθητών διαφορετικής εθνικής καταγωγής στο Δημοτικό σχολείο, ο ρόλος του δασκάλου." Καταγραφή απόψεων των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Θέρμης, Θεσσαλονίκης | en_US |
dc.title.alternative | "Factors Affecting the School Performance of Students of Different National Origin in Primary School, The Role of the Teacher." Recording of the views of the Primary Education Teachers of the Municipality of Thermi, Thessaloniki | en_US |
dc.type | MSc thesis | en_US |