Show simple item record

dc.contributor.advisorΤριανταφυλλίδου, Αμαλία
dc.contributor.authorΑσημινίδου, Σοφία
dc.contributor.authorAsiminidou, Sofia
dc.date.accessioned2022-03-14T12:16:22Z
dc.date.available2022-03-14T12:16:22Z
dc.date.issued2021-10
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2397
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Δημόσιος Λόγος και Ψηφιακά Μέσαen_US
dc.description.abstractΣτα πλαίσια εκπόνησης της παρούσας μελέτης επιχειρήθηκε η διερεύνηση της διαχείρισης μίας ρατσιστικής κρίσης από μία υποθετική επιχείρηση, η επικοινωνία της οποία συνέβη μέσω του ιστότοπου κοινωνικής δικτύωσης του Facebook. Για αυτό το λόγο δημιουργήθηκε ένα υποθετικό σενάριο μίας ρατσιστικής κρίσης σε ένα σούπερ μάρκετ και έτσι πραγματοποιήθηκε μία πρωτογενής, ποσοτική έρευνα. Ο βασικός ερευνητικός στόχος, ο οποίος έπρεπε να επιτευχθεί μέσω αυτής της μελέτης, ήταν να διαπιστωθεί η επίδραση της κάθε επικοινωνιακής στρατηγικής στις αντιλήψεις και στις αντιδράσεις του καταναλωτικού κοινού μίας ιδιωτικής επιχείρησης στην Ελλάδα. Τα αποτελέσματα αυτής της μελέτης έδειξαν ότι μεταξύ των διαφορετικών στρατηγικών που υιοθετήθηκαν από την επιχείρηση μόνο ως προς τη διαχείριση της ευθύνης της επιχείρησης εντοπίστηκαν διαφορές μεταξύ της στρατηγικής της διαφωνίας (denial) και της ομολογίας (mortification). Αναφορικά με την επίδραση του παράγοντα του φύλου στα στοιχεία αυτών των στρατηγικών αντιμετώπισης μίας ρατσιστικής κρίσης φάνηκε ότι οι γυναίκες είχαν εντονότερα αρνητική στάση σε σχέση με τους άνδρες. Ωστόσο, τόσο οι άνδρες όσο και οι γυναίκες που συμμετείχαν σε αυτήν την έρευνα τόνισαν την αρνητική στάση τους έναντι της εμπλοκής της επιχείρησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ότι δεν είχαν πειστεί απόλυτα από τις προθέσεις της και την αντίδρασή της.____________________________________________________In the context of the present study, an attempt was made to investigate the management of a racist crisis by a hypothetical company, the communication of which took place through the social networking site Facebook. For this reason, a hypothetical scenario of a racist crisis was created in a supermarket and thus a primary, quantitative research was carried out. The main research goal that had to be achieved through this study was to determine the impact of each communication strategy on the perceptions and reactions of the consumer public of a private company in Greece. The results of this study showed that among the different strategies adopted by the company only in terms of managing the responsibility of the company, differences were identified between the strategy of denial and mortification. Regarding the influence of the gender factor on the elements of these strategies for dealing with a racist crisis, it seemed that women had a more strongly negative attitude than men. However, both the men and women who took part in this survey stressed their negative attitude towards the company's involvement in social media and that they were not entirely convinced by its intentions and reactions.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectδιαχείριση κρίσηςen_US
dc.subjectρατσιστική κρίσηen_US
dc.subjectμέσα κοινωνικής δικτύωσηςen_US
dc.subjectεπιχείρησηen_US
dc.subjectcrisis managementen_US
dc.subjectracist crisisen_US
dc.subjectsocial mediaen_US
dc.subjectbusinessen_US
dc.titleΕπικοινωνιακή διαχείριση κρίσεων ρατσιστικού περιεχομένου στα social media και αντιδράσεις χρηστώνen_US
dc.title.alternativeCommunication management of racism content crises on social media and user reactionsen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record