Show simple item record

dc.contributor.advisorΝτίνας, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΜπαρά, Ιωάννα
dc.contributor.authorBara, Ioanna
dc.date.accessioned2022-03-14T13:37:58Z
dc.date.available2022-03-14T13:37:58Z
dc.date.issued2021-09
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2403
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής Γλώσσαςen_US
dc.description.abstractΗ εκπαίδευση αποτελεί αναμφίβολα έναν από τους σημαντικότερους τομείς της κάθε χώρας, δεδομένου ότι επιδρά καθοριστικά σε όλους τους υπόλοιπους. Κάθε εκπαιδευτικό σύστημα, προκειμένου να είναι αποτελεσματικό και να επιτύχει όλους τους εκπαιδευτικούς στόχους, διέπεται από μια εκπαιδευτική πολιτική που σχεδιάζεται κι εφαρμόζεται στα πλαίσια του κράτους. Σε κάποιες χρονικές περιόδους, κατά τις οποίες το εκπαιδευτικό σύστημα παύει να είναι αποτελεσματικό ή αλλάζει η κυβέρνηση, υπόκειται σε μεταβολές και έτσι προκύπτει η εκπαιδευτική μεταρρύθμιση. Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το, πάντα επίκαιρο, θέμα της διαμόρφωσης και της εφαρμογής της εκπαιδευτικής πολιτικής. Ερευνητικό αντικείμενο της μελέτης αποτελεί η εκπαιδευτική πολιτική και μεταρρύθμιση της δεκαετίας του 1980, της οποίας οι διατάξεις συνεχίζουν να ισχύουν μέχρι και σήμερα. Η προσπάθεια αυτή θεμελιώνεται στα επιστημονικά πεδία της Ιστορίας της Εκπαίδευσης, της Εκπαιδευτικής Πολιτικής και της Κοινωνιολογίας. Από την οπτική αυτών των πεδίων και μέσα από τη μελέτη των ιστορικών πηγών, αποπειράται να γίνει μία αναλυτική καταγραφή όλων των αντιδράσεων που έλαβαν χώρα κατά τη διαδικασία διαμόρφωσης, θέσπισης και εφαρμογής της εκπαιδευτικής πολιτικής, μελετώντας τες μέσα στο ιστορικό και κοινωνικό τους πλαίσιο. Από τη μελέτη αυτής της πολιτικής επιχειρείται να αναδειχθούν οι κοινωνικές, ιδεολογικές και πολιτικές συνθήκες μέσα στις οποίες συγκροτούνται οι εκπαιδευτικές αλλαγές. Ταυτόχρονα, επιδιώκεται η ερμηνεία, η κριτική ανάλυση αυτών των διαδικασιών, καθώς και η συσχέτισή τους με το βαθμό εφαρμογής τους.__________________________________________Education is a very important sector of each country as this sector affects everyone else. Every education system, in order to be effective and to achieve all educational goals, is governed by an educational policy that is designed and implemented within the state. At certain times, when the education system ceases to be effective or the government changes, it undergoes changes and thus the educational reform occurs. This thesis deals with the always topical issue of the formulation and implementation of educational policy. The focus of this study is the educational policy of the 80s, which is still effective today. This study is located at the intersection of the fields of History of Education, Educational Policy and Sociology. Drawing on these fields and through the use (analysis) of historical sources, it attempts to record in detail all the processes during the formulation and implementation of the aforementioned educational policy. Bringing such relations to light is expected to provide answers to such questions as to how and why some aspects of the policy are effectively implemented while others are not, despite many efforts, and to illuminate the critical factors that secure the effective implementation of the policy.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.titleΗ εκπαιδευτική πολιτική και εκπαιδευτική μεταρρύθμιση στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση κατά τη διάρκεια του 1980: διαδικασίες διαμόρφωσης, θεσμοί και εφαρμογή και κριτική προσέγγισηen_US
dc.title.alternativeEducational policy and reformation in primary schools during 1980: formulation, implementation and critical reviewen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record