Show simple item record

dc.contributor.advisorΔεσλή, Δέσποινα
dc.contributor.authorΜαμαλάκη, Ελένη
dc.contributor.authorMamalaki, Eleni
dc.date.accessioned2022-03-18T10:24:37Z
dc.date.available2022-03-18T10:24:37Z
dc.date.issued2021-10
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2413
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Διδακτική των Μαθηματικώνen_US
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει τις επιδόσεις καθώς και τις στρατηγικές παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες σε έργα αίσθησης του αριθμού. Για τον σκοπό αυτόν, ζητήθηκε από 31 παιδιά Ε’ και Στ’ τάξης με μαθησιακές δυσκολίες να απαντήσουν σε δοκιμασίες αίσθησης του αριθμού που αναφέρονται στα τέσσερα χαρακτηριστικά της αίσθησης του αριθμού (σχετικό μέγεθος αριθμών, πολλαπλές αναπαραστάσεις αριθμών και πράξεων, λογικότητα των εκτιμήσεων και αριθμητικές πράξεις). Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι, αν και η γενική επίδοση των συμμετεχόντων στην αίσθηση του αριθμού ήταν αρκετά χαμηλή, τα προβλήματα αριθμητικών πράξεων ήταν τα πιο εύκολα και για τις δύο ηλικιακές ομάδες, ενώ μεγάλο μέρος των παιδιών αντιμετώπισε δυσκολίες στα προβλήματα λογικής κρίσης. Η ανάλυση των στρατηγικών των παιδιών έδειξε ότι αυτά στηρίζονται κυρίως σε κανόνες και πολύ λιγότερο σε στρατηγικές αίσθησης του αριθμού. Τα αποτελέσματα αναδεικνύουν την ανάγκη για περαιτέρω έρευνα.______________________________________________________The aim of the present study was to examine the performance and the strategies of children with special learning difficulties when dealing with number sense tasks. For this purpose, thirty one Grade 5 and Grade 6 children of primary school with special learning difficulties were presented with four number sense tasks that referred to the four characteristics of number sense: a) relative number size, b) multiple representations of numbers and operations, c) reasonableness of estimates and d) relative effect of operations on numbers. The results showed that the general performance of the participants was quite low. It was also observed that the arithmetic operations task items were the easiest ones for both age groups, whereas a great number of children struggled with reasonableness of estimates task items. The analysis of children’s justifications showed a greater use of rule-based strategies and a limited use of number sense strategies. These results reveal the need for further research.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectαίσθηση του αριθμούen_US
dc.subjectειδικές μαθησιακές δυσκολίεςen_US
dc.subjectεπίδοσηen_US
dc.subjectστρατηγικέςen_US
dc.subjectnumber senseen_US
dc.subjectspecial learning difficultiesen_US
dc.subjectperformanceen_US
dc.subjectstrategiesen_US
dc.titleΑνάπτυξη της αίσθησης του αριθμού σε παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίεςen_US
dc.title.alternativeNumber sense development of primary school children with special learning difficultiesen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record