Show simple item record

dc.contributor.advisorΓρίβα, Ελένη
dc.contributor.authorΠαπάζογλου, Αγγελική
dc.contributor.authorPapazoglou, Angeliki
dc.date.accessioned2022-03-18T12:23:05Z
dc.date.available2022-03-18T12:23:05Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2420
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης- Εκπαιδευτική Ηγεσίαen_US
dc.description.abstractΗ πολυπολιτισμική σύσταση του πληθυσμού διαρκώς αλλάζει για πολλούς και διαφορετικούς λόγους με άμεσο αποτέλεσμα τη δημιουργία πολυπολιτισμικών κοινωνιών. Η παρούσα εργασία διερευνά τις απόψεις και τις εμπειρίες των νηπιαγωγών σχετικά με ζητήματα που αφορούν στην εκπαιδευτική διαχείριση των πολυπολιτισμικών τάξεων. Πιο συγκεκριμένα η εργασία έχει ως στόχο στο να διερευνήσουμε πως οι νηπιαγωγοί νοηματοδοτούν τους όρους νεομετανάστης και πρόσφυγας, στο να αποτιμήσουν τις δυσκολίες που συνάντησαν ή αυτές που θεωρούν ότι θα προκύψουν στη διαχείριση των πολυπολιτισμικών τάξεων, στο να αναδειχθούν οι σχέσεις μεταξύ των γηγενών μαθητών και των μαθητών από άλλα μεταναστευτικά πλαίσια μέσα από την οπτική των νηπιαγωγών και τέλος στο να γίνει φανερό κατά πόσο υπάρχει επιμόρφωση των νηπιαγωγών όσων αφορά τη διαχείριση διαπολιτισμικών θεμάτων στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε μέσω ημιδομημένων συνεντεύξεων σε νηπιαγωγούς από τη Χίο και την Πτολεμαΐδα.____________________________________________________________The multicultural composition of the population is constantly changing for many different reasons with the direct result of the creation of multicultural societies. This paper explores the views and experiences of kindergarten teachers on issues related to the educational management of multicultural classrooms. More specifically, the aim of the work is to investigate how kindergarten teachers interpret the terms neo-immigrant and refugee, to assess the difficulties they encountered or those they believe will arise in the management of multicultural classes, to highlight the relationship between indigenous students and students from other immigration contexts through the perspective of kindergarten teachers and finally to show whether there is training for kindergarten teachers in the management of intercultural issues in the educational process. The research was conducted through semi-structured interviews with kindergarten teachers from Chios and Ptolemaida.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectνεομετανάστηςen_US
dc.subjectπρόσφυγαςen_US
dc.subjectδυσκολίες διαχείρισηςen_US
dc.subjectσχέσεις γηγενών-μεταναστών/προσφύγωνen_US
dc.subjectnew immigranten_US
dc.subjectrefugeeen_US
dc.subjectmanagement difficultiesen_US
dc.subjectindigenous-immigrant/refugee student relationen_US
dc.titleΔιερεύνηση των απόψεων και των εμπειριών νηπιαγωγών για ζητήματα εκπαιδευτικής διαχείρισης των πολυπολιτισμικών τάξεωνen_US
dc.title.alternativeInvestigating the views and experiences of kindergarten teachers on issues of educational management of multicultural classesen_US
dc.typeOtheren_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record