dc.contributor.advisor | Γρίβα, Ελένη | |
dc.contributor.author | Παπάζογλου, Αγγελική | |
dc.contributor.author | Papazoglou, Angeliki | |
dc.date.accessioned | 2022-03-18T12:23:05Z | |
dc.date.available | 2022-03-18T12:23:05Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2420 | |
dc.description | Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης- Εκπαιδευτική Ηγεσία | en_US |
dc.description.abstract | Η πολυπολιτισμική σύσταση του πληθυσμού διαρκώς αλλάζει για πολλούς και διαφορετικούς
λόγους με άμεσο αποτέλεσμα τη δημιουργία πολυπολιτισμικών κοινωνιών. Η παρούσα εργασία
διερευνά τις απόψεις και τις εμπειρίες των νηπιαγωγών σχετικά με ζητήματα που αφορούν στην
εκπαιδευτική διαχείριση των πολυπολιτισμικών τάξεων. Πιο συγκεκριμένα η εργασία έχει ως
στόχο στο να διερευνήσουμε πως οι νηπιαγωγοί νοηματοδοτούν τους όρους νεομετανάστης και
πρόσφυγας, στο να αποτιμήσουν τις δυσκολίες που συνάντησαν ή αυτές που θεωρούν ότι θα
προκύψουν στη διαχείριση των πολυπολιτισμικών τάξεων, στο να αναδειχθούν οι σχέσεις
μεταξύ των γηγενών μαθητών και των μαθητών από άλλα μεταναστευτικά πλαίσια μέσα από την
οπτική των νηπιαγωγών και τέλος στο να γίνει φανερό κατά πόσο υπάρχει επιμόρφωση των
νηπιαγωγών όσων αφορά τη διαχείριση διαπολιτισμικών θεμάτων στην εκπαιδευτική
διαδικασία. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε μέσω ημιδομημένων συνεντεύξεων σε νηπιαγωγούς
από τη Χίο και την Πτολεμαΐδα.____________________________________________________________The multicultural composition of the population is constantly changing for many different
reasons with the direct result of the creation of multicultural societies. This paper explores the
views and experiences of kindergarten teachers on issues related to the educational management
of multicultural classrooms. More specifically, the aim of the work is to investigate how
kindergarten teachers interpret the terms neo-immigrant and refugee, to assess the difficulties
they encountered or those they believe will arise in the management of multicultural classes, to
highlight the relationship between indigenous students and students from other immigration
contexts through the perspective of kindergarten teachers and finally to show whether there is
training for kindergarten teachers in the management of intercultural issues in the educational
process. The research was conducted through semi-structured interviews with kindergarten
teachers from Chios and Ptolemaida. | en_US |
dc.language.iso | gr | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | en_US |
dc.subject | νεομετανάστης | en_US |
dc.subject | πρόσφυγας | en_US |
dc.subject | δυσκολίες διαχείρισης | en_US |
dc.subject | σχέσεις γηγενών-μεταναστών/προσφύγων | en_US |
dc.subject | new immigrant | en_US |
dc.subject | refugee | en_US |
dc.subject | management difficulties | en_US |
dc.subject | indigenous-immigrant/refugee student relation | en_US |
dc.title | Διερεύνηση των απόψεων και των εμπειριών νηπιαγωγών για ζητήματα εκπαιδευτικής διαχείρισης των πολυπολιτισμικών τάξεων | en_US |
dc.title.alternative | Investigating the views and experiences of kindergarten teachers on issues of educational management of multicultural classes | en_US |
dc.type | Other | en_US |