Show simple item record

dc.contributor.advisorΓρίβα, Ελένη
dc.contributor.authorΔηματάκη, Στυλιανή
dc.contributor.authorDimataki, Stiliani
dc.date.accessioned2022-04-11T12:29:52Z
dc.date.available2022-04-11T12:29:52Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2512
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής Γλώσσαςen_US
dc.description.abstractΣτην παρούσα διπλωματική εργασία πραγματοποιείται μια βιβλιογραφική και ερευνητική ανασκόπηση όσον αφορά το ζήτημα της αξιολόγησης του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας στο Δημοτικό. Το θεωρητικό μέρος της παρούσας εργασίας πραγματεύεται την έννοια της αξιολόγησης τόσο όσον αφορά τις παραδοσιακές μορφές της όσο και όσον αφορά τις εναλλακτικές μορφές, οι οποίες τις τελευταίες δεκαετίες κερδίζουν ολοένα και περισσότερους υποστηρικτές. Υπό αυτό το πρίσμα πραγματοποιείται μια εκτενής αναφορά σχετικά με τις μεθόδους αξιολόγησης τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα αυτών αλλά και τις περιπτώσεις που ενδείκνυται η κάθε μέθοδος να χρησιμοποιηθεί, σύμφωνα με τις θεωρητικές προσεγγίσεις. Στη συνέχεια, παρουσιάζεται το ερευνητικό μέρος με τις απόψεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με το ζήτημα της αξιολόγησης. Πιο συγκεκριμένα τα ερευνητικά ερωτήματα διερευνούν τους λόγους αξιολόγησης των μαθητών, ποιοι είναι οι συμμετέχοντες στην αξιολογική διαδικασία και ποια εργαλεία χρησιμοποιούν για την αξιολόγηση των μαθητών. Επίσης, ερευνάται πως υιοθετούνται οι εναλλακτικές μέθοδοι από τους εκπαιδευτικούς και πόσο συχνά τις εφαρμόζουν. Η έρευνα που διενεργήθηκε ήταν ποσοτική, με τη συμμετοχή 100 εκπαιδευτικών, οπότε και τα ερωτήματα απαντήθηκαν μέσω ερωτηματολογίων.____________________________________________________________In the present dissertation, a literature review and an exploratory retrospection is carried out regarding the evaluation issue of the Modern Greek Language Course in the Primary School. The theoretical part of the present dissertation deals with the concept of evaluation considering both its traditional forms and also its alternative forms, which are gaining more and more supporters the recent decades. Through this way, an extensive report is fulfilled considering the methods of evaluating, their advantages and disadvantages, as well as the cases that each method is appropriate to be used, according to the theoretical approaches. Afterwards, the research part with the views of Primary Education Teachers on the issue of assessment is presented. More specifically, research questions explore the reasons why students need to be assessed, who are the participants during the assessment process and what tools are used for the assessment of the students. It is also investigated how alternative methods are adopted by the teachers and how often they are applied by them. The research which was conducted was quantitative, with the participation of 100 teachers. As a matter of fact the questions were answered with questionnaires.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectαξιολόγησηen_US
dc.subjectαπόψεις εκπαιδευτικώνen_US
dc.subjectγλωσσικός γραμματισμόςen_US
dc.subjectδημοτικό σχολείοen_US
dc.subjectevaluationen_US
dc.subjectteacher viewsen_US
dc.subjectliteracyen_US
dc.subjectprimary schoolen_US
dc.titleΑποτύπωση των απόψεων των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για ζητήματα αξιολόγησης του γλωσσικού μαθήματοςen_US
dc.title.alternativeCapturing the views of primary school teachers on evaluation issues of the language courseen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record