Show simple item record

dc.contributor.advisorΧατζηπαναγιωτίδη, Άνν
dc.contributor.authorΚαρβούνη, Βιργινία
dc.contributor.authorKarvouni, Virginia
dc.date.accessioned2022-04-11T13:52:26Z
dc.date.available2022-04-11T13:52:26Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2521
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Η Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής Γλώσσαςen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία, η οποία εκπονήθηκε στο πλαίσιο του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών «Επιστήμες της Αγωγής» με κατεύθυνση τη «Διδασκαλία της νέας ελληνικής γλώσσας», εξετάζει και μελετά την παρουσία των αυθεντικών κειμένων στα εγχειρίδια του Ιδρύματος Μανόλη Τριανταφυλλίδη, τα οποία έχουν διαμορφωθεί για τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας. Η εφαρμογή της ερευνητικής μεθόδου της ανάλυσης περιεχομένου που εφαρμόστηκε στα διδακτικά εγχειρίδια του Ινστιτούτου Νεοελληνικών Σπουδών [Ίδρυμα Μανόλη Τριανταφυλλίδη] είχε σκοπό να εντοπίσει αν και με ποιόν τρόπο αξιοποιούν τα εν λόγω εγχειρίδια, κείμενα της νέας ελληνικής γλώσσας, τα οποία χαρακτηρίζονται από γνησιότητα και αυθεντικότητα, με σκοπό τη διδασκαλία και την εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας και του ελληνικού πολιτισμού από αλλόγλωσσους, Έλληνες του εξωτερικού, επαναπατριζόμενους Έλληνες ή σπουδαστές της ελληνικής..________________________________________________________________________The present dissertation, which was prepared in the framework of the Postgraduate Program "Sciences of Education" with the direction of "Teaching the modern Greek language", examines and studies the presence of the authentic texts in the textbooks of the Institute of Modern Greek Studies [Manolis Triantaphyllides Foundation] of Greek as a second or foreign language. The application of the research method of content analysis applied in the textbooks of the Institute of Modern Greek Studies [Manolis Triantaphyllides Foundation] aimed to identify whether and how these textbooks utilize texts of the modern Greek language, which are characterized by for the purpose of teaching and learning the Greek language and culture by non-native speakers, Greeks abroad, repatriates or students of Greek.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectγλώσσαen_US
dc.subjectδιδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης ή ξένης γλώσσαςen_US
dc.subjectαυθεντικά κείμεναen_US
dc.subjectδιδακτικά εγχειρίδια ελληνικής γλώσσαςen_US
dc.subjectΙνστιτούτο Νεοελληνικών Σπουδών (Ίδρυμα Μανόλη Τριανταφυλλίδη)en_US
dc.subjectlanguageen_US
dc.subjectteaching Greek language as second or foreign languageen_US
dc.subjectauthentic textsen_US
dc.subjectGreek language textbooksen_US
dc.subjectInstitute of Modern Greek Studies (Manolis Triantaphyllides Foundation)en_US
dc.titleΗ αξιοποίηση αυθεντικών κειμένων στα εγχειρίδια διδασκαλίας της ελληνικής ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας του Ινστιτούτου Νεοελληνικών Σπουδών [Ίδρυμα Μανόλη Τριανταφυλλίδη]en_US
dc.title.alternativeThe utilization of authentic texts from the textbooks of Greek as a second or foreign language of the Institute of Modern Greek Studeis [Manolis Triantaphyllides Foundation]en_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record