dc.contributor.advisor | Χατζηπαναγιωτίδη, Άνν | |
dc.contributor.author | Καρβούνη, Βιργινία | |
dc.contributor.author | Karvouni, Virginia | |
dc.date.accessioned | 2022-04-11T13:52:26Z | |
dc.date.available | 2022-04-11T13:52:26Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2521 | |
dc.description | Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Η Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής Γλώσσας | en_US |
dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία, η οποία εκπονήθηκε στο πλαίσιο του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών «Επιστήμες της Αγωγής» με κατεύθυνση τη «Διδασκαλία της νέας ελληνικής γλώσσας», εξετάζει και μελετά την παρουσία των αυθεντικών κειμένων στα εγχειρίδια του Ιδρύματος Μανόλη Τριανταφυλλίδη, τα οποία έχουν διαμορφωθεί για τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας. Η εφαρμογή της ερευνητικής μεθόδου της ανάλυσης περιεχομένου που εφαρμόστηκε στα διδακτικά εγχειρίδια του Ινστιτούτου Νεοελληνικών Σπουδών [Ίδρυμα Μανόλη Τριανταφυλλίδη] είχε σκοπό να εντοπίσει αν και με ποιόν τρόπο αξιοποιούν τα εν λόγω εγχειρίδια, κείμενα της νέας ελληνικής γλώσσας, τα οποία χαρακτηρίζονται από γνησιότητα και αυθεντικότητα, με σκοπό τη διδασκαλία και την εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας και του ελληνικού πολιτισμού από αλλόγλωσσους, Έλληνες του εξωτερικού, επαναπατριζόμενους Έλληνες ή σπουδαστές της ελληνικής..________________________________________________________________________The present dissertation, which was prepared in the framework of the Postgraduate Program "Sciences of Education" with the direction of "Teaching the modern Greek language", examines and studies the presence of the authentic texts in the textbooks of the Institute of Modern Greek Studies [Manolis Triantaphyllides Foundation] of Greek as a second or foreign language. The application of the research method of content analysis applied in the textbooks of the Institute of Modern Greek Studies [Manolis Triantaphyllides Foundation] aimed to identify whether and how these textbooks utilize texts of the modern Greek language, which are characterized by for the purpose of teaching and learning the Greek language and culture by non-native speakers, Greeks abroad, repatriates or students of Greek. | en_US |
dc.language.iso | gr | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | en_US |
dc.subject | γλώσσα | en_US |
dc.subject | διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας | en_US |
dc.subject | αυθεντικά κείμενα | en_US |
dc.subject | διδακτικά εγχειρίδια ελληνικής γλώσσας | en_US |
dc.subject | Ινστιτούτο Νεοελληνικών Σπουδών (Ίδρυμα Μανόλη Τριανταφυλλίδη) | en_US |
dc.subject | language | en_US |
dc.subject | teaching Greek language as second or foreign language | en_US |
dc.subject | authentic texts | en_US |
dc.subject | Greek language textbooks | en_US |
dc.subject | Institute of Modern Greek Studies (Manolis Triantaphyllides Foundation) | en_US |
dc.title | Η αξιοποίηση αυθεντικών κειμένων στα εγχειρίδια διδασκαλίας της ελληνικής ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας του Ινστιτούτου Νεοελληνικών Σπουδών [Ίδρυμα Μανόλη Τριανταφυλλίδη] | en_US |
dc.title.alternative | The utilization of authentic texts from the textbooks of Greek as a second or foreign language of the Institute of Modern Greek Studeis [Manolis Triantaphyllides Foundation] | en_US |
dc.type | MSc thesis | en_US |