dc.description.abstract | Έχει παρατηρηθεί σε εργαστήρια επαγγελματικής ανάπτυξης για επίλυση
προβλημάτων, η δημιουργία έντασης σε εκπαιδευτικούς όταν αποτυγχάνουν στην
επίλυση ενός προβλήματος που οι ίδιοι θεωρούσαν εντός των δυνατοτήτων τους. Η
ένταση εμφανίζεται στο δείγμα μας και διερευνούμε πως την διαχειρίζονται, κατά πόσο
προσφεύγουν σε συνεργασίες όταν τους συμβεί, τι συναισθήματα βιώνουν και πως τα
αντιμετωπίζουν. Τέλος αν σχετίζονται οι συμπεριφορές των εκπαιδευτικών με τις
επιδόσεις τους στην Επίλυση Προβλημάτων. Οι εκπαιδευτικοί δείχνουν παρά τα
έντονα αρνητικά συναισθήματα ενός μαθηματικού που δεν μπορεί να λύσει, έχοντας
βρεθεί πολύ συχνά στην κατάσταση αυτή, να αναδιοργανώνονται επιχειρώντας και
πάλι επίλυση. Για τον σκοπό αυτό συνεργάζονται με συναδέρφους και με την τάξη.
Όσοι επιδεικνύουν πιο υψηλή ικανότητα επίλυσης δείχνουν πιο συστηματικοί σε αυτήν
την αναδιοργάνωση.__________________________________________________________________________________________________It has been observed in professional development laboratories for problem solving, the
creation of tension in teachers when they fail to solve a problem that they considered within
their capabilities. The tension appears in our sample and we investigate how they manage it,
whether they resort to collaborations when it happens to them, what emotions they experience
and how they deal with them. Finally, whether or not the behaviors of teachers are related to
their performance in Problem Solving. Teachers seem, despite the strong negative feelings of a
mathematician who cannot solve, having very often found themselves in this situation, to
reorganize by trying to solve again. To this end, they work with colleagues as well as the class.
Those who exhibit a higher problem-solving ability, appear to be more systematic in this
reorganization. | en_US |