Show simple item record

dc.contributor.advisorΒάσιου, Αικατερίνη
dc.contributor.authorΤηνιακού, Ειρήνη Μαρία
dc.contributor.authorTiniakou, Eirini Maria
dc.date.accessioned2022-05-03T07:57:49Z
dc.date.available2022-05-03T07:57:49Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2591
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.description.abstractΗ χρήση της μουσικής στη ρύθμιση της ψυχικής διάθεσης προσελκύει όλο και περισσότερο την προσοχή της επιστήμης της ψυχολογίας τα τελευταία χρόνια. Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να εξεταστεί η επιρροή που ασκεί η μουσική ακρόαση στην συναισθηματική κατάσταση των νέων που διανύουν την ηλικιακή φάση της αναδυόμενης ενηλικίωσης. 203 φοιτητές συμπλήρωσαν την κλίμακα για το Θετικό και Αρνητικό Συναίσθημα, μία κλίμακα θετικής εμπειρίας μουσικής ακρόασης και δύο ερωτήσεις ρύθμισης συναισθημάτων μέσω της μουσικής. Συνολικά, η θετική εμπειρία μουσικής ακρόασης συσχετίζεται θετικά με τη ρύθμιση του συναισθήματος και με τα θετικά συναισθήματα Τα αποτελέσματα συζητούνται αναφορικά με την επίδραση της μουσικής ακρόασης στα συναισθήματα των φοιτητών.__________________________________________________________________________English: The use of music to regulate mood is increasingly attracting the attention of the science of psychology in recent years. The purpose of this study was to investigate the effects of listening to music on the emotional state of young persons transitioning to the age state of emerging adulthood. 203 students completed the Scale of Positive and Negative Experience, a scale of positive music listening experience and two questions of emotional regulation through music. Overall, the positive experience of listening to music is positively correlated with the emotional regulation and positive emotions. The results are discussed with regard to the effect of music listening on the emotions of the students.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectθετικό και αρνητικό συναίσθημαen_US
dc.subjectαναδυόμενη ενηλικίωσηen_US
dc.subjectρύθμιση συναισθημάτωνen_US
dc.subjectμουσική ακρόασηen_US
dc.subjectpositive and negative emotionen_US
dc.subjectemerging adulthooden_US
dc.subjectemotional regulationen_US
dc.subjectmusic listeningen_US
dc.titleΘετικό και αρνητικό συναίσθημα φοιτητών/τριών: Ο ρόλος της θετικής εμπειρίας μουσικής ακρόασης και της ρύθμισης των συναισθημάτων μέσω της μουσικήςen_US
dc.title.alternativePositive and negative emotion of students: The role of the positive experience of listening to music and emotional regulation through musicen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record