Θετικό και αρνητικό συναίσθημα φοιτητών/τριών: Ο ρόλος της θετικής εμπειρίας μουσικής ακρόασης και της ρύθμισης των συναισθημάτων μέσω της μουσικής
View/ Open
Date
2021Author
Τηνιακού, Ειρήνη Μαρία
Tiniakou, Eirini Maria
Metadata
Show full item recordAbstract
Η χρήση της μουσικής στη ρύθμιση της ψυχικής διάθεσης προσελκύει όλο και περισσότερο την προσοχή της επιστήμης της ψυχολογίας τα τελευταία χρόνια. Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να εξεταστεί η επιρροή που ασκεί η μουσική ακρόαση στην συναισθηματική κατάσταση των νέων που διανύουν την ηλικιακή φάση της αναδυόμενης ενηλικίωσης. 203 φοιτητές συμπλήρωσαν την κλίμακα για το Θετικό και Αρνητικό Συναίσθημα, μία κλίμακα θετικής εμπειρίας μουσικής ακρόασης και δύο ερωτήσεις ρύθμισης συναισθημάτων μέσω της μουσικής. Συνολικά, η θετική εμπειρία μουσικής ακρόασης συσχετίζεται θετικά με τη ρύθμιση του συναισθήματος και με τα θετικά συναισθήματα Τα αποτελέσματα συζητούνται αναφορικά με την επίδραση της μουσικής ακρόασης στα συναισθήματα των φοιτητών.__________________________________________________________________________English: The use of music to regulate mood is increasingly attracting the attention of the science of psychology in recent years. The purpose of this study was to investigate the effects of listening to music on the emotional state of young persons transitioning to the age state of emerging adulthood. 203 students completed the Scale of Positive and Negative Experience, a scale of positive music listening experience and two questions of emotional regulation through music. Overall, the positive experience of listening to music is positively correlated with the emotional regulation and positive emotions. The results are discussed with regard to the effect of music listening on the emotions of the students.