Show simple item record

dc.contributor.advisorΒαθμολογητές: Παπαδοπούλου Πηνελόπη, Καριώτογλου Πέτρος
dc.contributor.authorΡιαλά, Μαρία
dc.date.accessioned2016-07-07T06:05:52Z
dc.date.available2016-07-07T06:05:52Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other547 ΡΙΑ
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/259
dc.description.abstractΗ παρούσα έρευνα πραγματοποιήθηκε στην πόλη της Φλώρινας, τον Απρίλιο του 2015. Σκοπός της, ήταν η μελέτη του περιεχομένου και του προσανατολισμού των ερωτήσεων κατά τη διάρκεια μιας Διδακτικής Μαθησιακής Ακολουθίας με θέμα τον Κύκλο του νερού. Μέσω της απομαγνητοφώνησης της ΔΜΑ, μελετήθηκαν οι ερωτήσεις της εκπαιδευτικού προς τους μαθητές αλλά και οι απαντήσεις των νηπίων. Έπειτα, δημιουργήθηκαν κατηγορίες ερωτήσεων, στις οποίες ταξινομήθηκαν οι ερωτήσεις της εκπαιδευτικού. Πρόκειται για έξι κατηγορίες ερωτήσεων και είναι οι εξής: Ερωτήσεις εκτίμησης προϋπάρχουσας γνώσης, ερωτήσεις αντίληψης πειράματος-υλικών, ερωτήσεις πρόβλεψης, ερωτήσεις κατανόησης αποτελέσματος, ερωτήσεις προσπάθειας ερμηνείας, ερωτήσεις επέκτασης της γνώσης σε άλλες συνθήκες. Η ταξινόμηση των ερωτήσεων στις κατηγορίες, έγινε σύμφωνα με τη χρονική στιγμή της διδασκαλίας στην οποία χρησιμοποιούνταν, αλλά και τις απαντήσεις των νηπίων. Εκτός όμως από την ταξινόμηση αυτή, κρίθηκε σκόπιμο να μελετηθεί και η χρήση ερωτήσεων ανοιχτού και κλειστού τύπου στη διάρκεια της διδασκαλίας. Από την ανάλυση των δεδομένων προέκυψε πως η νηπιαγωγός χρησιμοποιεί ερωτήσεις ανοιχτού και κλειστού τύπου σε όλη τη διάρκεια της ΔΜΑ. Η χρήση τους όμως διαφοροποιείται ανάλογα με την κατηγορία ερωτήσεων και το στάδιο της διδασκαλίας στο οποίο χρησιμοποιούνται.el_GR
dc.format.extent100 σ.
dc.language.isoελληνικήel_GR
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel_GR
dc.subjectΕρωτήσειςel_GR
dc.subjectΦυσικές επιστήμεςel_GR
dc.subjectΜαθητές Νηπιαγωγείουel_GR
dc.subjectΔιδακτική μαθησιακή ακολουθίαel_GR
dc.subjectΥδρολογικός κύκλοςel_GR
dc.subjectQuestionsel_GR
dc.subjectScienceel_GR
dc.subjectKindergarten studentsel_GR
dc.subjectTeaching learning sequenceel_GR
dc.subjectHydrological cycleel_GR
dc.titleΗ μελέτη των ερωτήσεων που υποβάλλονται κατά τη διδασκαλία του κύκλου του νερού σε παιδιά προσχολικής ηλικίαςel_GR
dc.title.alternativeThe study of questions submitted by the teaching of the water cycle in preschoolersel_GR
dc.typeπτυχιακή διπλωματική εργασίαel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record