Show simple item record

dc.contributor.advisorΕπόπτρια Καθηγήτρια: Αλευριάδου Αναστασία
dc.contributor.authorΤσινιάρα, Ευαγγελία
dc.contributor.other2η επόπτρια: Καλεράντε Ευαγγελία
dc.date.accessioned2016-07-07T08:45:26Z
dc.date.available2016-07-07T08:45:26Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other500 ΤΣΙ
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/265
dc.format.extent53 σ.
dc.language.isoελληνικήel_GR
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel_GR
dc.subjectΕκπαιδευτικοίel_GR
dc.subjectΕιδική Αγωγή και Εκπαίδευσηel_GR
dc.subjectTeachersel_GR
dc.subjectSpecial Education Schoolsel_GR
dc.titleΕιδική ή ενταξιακή εκπαίδευση: απόψεις εκπαιδευτικών που φοιτούν σε ειδικό σχολείο για τη λειτουργικότητα και τον ρόλο του ειδικού σχολείουel_GR
dc.title.alternativeSpecial or inclusive education? opinions of teachers who attend a special school for the functionality and the role of the special schoolel_GR
dc.typeπτυχιακή / διπλωματική εργασίαel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record