dc.contributor.advisor | Επόπτρια Καθηγήτρια: Αλευριάδου Αναστασία | |
dc.contributor.author | Τσινιάρα, Ευαγγελία | |
dc.contributor.other | 2η επόπτρια: Καλεράντε Ευαγγελία | |
dc.date.accessioned | 2016-07-07T08:45:26Z | |
dc.date.available | 2016-07-07T08:45:26Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.other | 500 ΤΣΙ | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/265 | |
dc.format.extent | 53 σ. | |
dc.language.iso | ελληνική | el_GR |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | el_GR |
dc.subject | Εκπαιδευτικοί | el_GR |
dc.subject | Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση | el_GR |
dc.subject | Teachers | el_GR |
dc.subject | Special Education Schools | el_GR |
dc.title | Ειδική ή ενταξιακή εκπαίδευση: απόψεις εκπαιδευτικών που φοιτούν σε ειδικό σχολείο για τη λειτουργικότητα και τον ρόλο του ειδικού σχολείου | el_GR |
dc.title.alternative | Special or inclusive education? opinions of teachers who attend a special school for the functionality and the role of the special school | el_GR |
dc.type | πτυχιακή / διπλωματική εργασία | el_GR |