Show simple item record

dc.contributor.advisorΚλεφτοδήμος, Αλέξανδρος
dc.contributor.authorΡέππας, Αντώνιος
dc.contributor.authorReppas, Antonios
dc.date.accessioned2022-09-28T12:14:32Z
dc.date.available2022-09-28T12:14:32Z
dc.date.issued2022-06
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2836
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Δημόσιος Λόγος και Ψηφιακά Μέσαen_US
dc.description.abstractΕίναι γεγονός πως η τεχνολογία έχει εισέλθει δυναμικά στην ζωή μας και μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα πως ήδη στο παρόν αλλά και στο μέλλον, πολλές πτυχές της καθημερινότητάς μας θα περιστρέφονται γύρω από αυτή. Ένα σημαντικό κομμάτι στο οποίο εμπλέκεται πλέον η τεχνολογία είναι και η πολυμεσική μάθηση. Η ανάπτυξη τεχνολογιών για την πολυμεσική μάθηση προσφέρει νέους τρόπους με τους οποίους μπορεί γίνει το μάθημα είτε στην τάξη του σχολείου είτε στο σπίτι. Η εκμάθηση μέσω των πολυμέσων έχει συμβάλλει στην ενίσχυση της μαθησιακής εμπειρίας των μαθητών αλλά και στην καλύτερη κατανόηση του διδακτικού υλικού. Πολύ σημαντική συνεισφορά στην πολυμεσική μάθηση θεωρείται αυτή του Richard Mayer ο οποίος μετά από έρευνα, ανέπτυξε τις αρχές της πολυμεσικής μάθησης δίνοντας βασικά στοιχεία για το πως θα πρέπει να πραγματοποιείται αυτή, ώστε να επέλθουν τα θεμιτά αποτελέσματα. Ένα από τα βασικά συστατικά των πολυμέσων είναι το Animation ή αλλιώς Συνθετική Κίνηση. Με ένα βίντεο animation, προβάλλονται πιο αναλυτικά κάποιες λεπτομέρειες μιας διαδικασίας ούτως ώστε να γίνονται περισσότερο κατανοητές από τους μαθητές. Με αφορμή την ψηφιακή αφήγηση και το animation, η εργασία αυτή επιχειρεί να παρουσιάσει την δημιουργία οπτικοακουστικού περιεχομένου για τέσσερα (4) καίρια περιβαλλοντικά ζητήματα που απασχολούν τον πλανήτη μας εδώ και πολλές δεκαετίες. Πιο συγκεκριμένα, παρουσιάζονται τέσσερις (4) ψηφιακές αφηγήσεις σχετικά με την όξινη βροχή, την τρύπα του όζοντος, την υπερθέρμανση του πλανήτη μας και την πλαστική ρύπανση. Αναλύονται τα σημαντικά αυτά ζητήματα από το πως εμφανίστηκαν στον πλανήτη μέχρι τις επιπτώσεις τους στη ζωή του ανθρώπου και άλλων ζωντανών οργανισμών αλλά και προτείνοντας τρόπους για την αντιμετώπισή τους. Για την δημιουργία των ψηφιακών αφηγήσεων, χρησιμοποιήθηκαν διανυσματικά γραφικά και animation καθώς και πληθώρα άλλων προγραμμάτων για την επεξεργασία τους, ώστε να επέλθει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Παρουσιάζονται στιγμιότυπα από την επεξεργασία των διανυσματικών γραφικών, την πλατφόρμα δημιουργίας animation καθώς και από όλη την παραγωγική διαδικασία των βίντεο. Τέλος, οι ιστορίες μας, παρουσιάζονται με την μορφή storyboard, σε μια προσπάθεια να γίνει μεταφορά των ψηφιακών αφηγήσεων σε μια μορφή μόνο με εικόνα και κείμενο.____________________________________________________________________________________________________________________________It is a fact that technology has dynamically invaded our lives and we can say with certainty that already in the present and in the future, many aspects of our daily lives will revolve around it. An important part in which technology is now involved is multimedia learning. The development of technologies for multimedia learning offers new ways in which the lesson can be done either in the school classroom or at home. Learning through multimedia has contributed to enhancing students' learning experience but also to a better understanding of the teaching material. A very important contribution to multimedia learning is that of Richard Mayer who, after research, developed the principles of multimedia learning by giving basic information on how it should be done in order to achieve the right results. One of the main components of multimedia is Animation. With a video animation, some details of a process are presented in more detail so that they can be understood more by the individuals. On the occasion of digital storytelling and animation, this work attempts to present the creation of audiovisual content regarding four (4) key environmental issues that have occupied our planet for many decades. More specifically, there are four (4) digital narratives about acid rain, the ozone hole, global warming and plastic pollution. These important issues are analyzed from how they appeared on the planet to their impact on human life and other living organisms, as well as proposing ways to deal with them. To create the digital narratives, vector graphics and animation were used as well as a variety of other programs for their editing, in order to achieve the desired result. Screenshots are presented from the editing of the vector graphics, the animation creation platform as well as from the whole production process of the videos. Finally, our stories are presented in the form of a storyboard, in an effort to transfer digital narratives to a format with only image and text.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectψηφιακή αφήγησηen_US
dc.subjectεκπαίδευσηen_US
dc.subjectπεριβάλλονen_US
dc.subjectόζονen_US
dc.subjectanimationen_US
dc.subjectdigital storytellingen_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjectenvironmenten_US
dc.subjectozoneen_US
dc.titleΠολυμέσα και Εκπαίδευση: Δημιουργία οπτικοακουστικού περιεχομένου για την κλιματική αλλαγή με τη χρήση animation και διανυσματικών γραφικώνen_US
dc.title.alternativeMultimedia and Education : Creating Audiovisual Content for Climate Change Using Animation and Vector Graphisen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record