Show simple item record

dc.contributor.advisorΝτίνας, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΕμμανουήλ, Σουζάνα
dc.contributor.authorEmmanouil, Souzana
dc.date.accessioned2022-09-28T12:20:19Z
dc.date.available2022-09-28T12:20:19Z
dc.date.issued2022-02
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2837
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Δημόσιος Λόγος και Ψηφιακά Μέσαen_US
dc.description.abstractΗ χρήση πολυτροπικότητας στην επικοινωνία σε μια εταιρεία αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο, με το οποίο μπορεί να διευκολυνθεί και να ενισχυθεί η αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας μεταξύ των εργαζομένων, συμβάλλοντας έτσι στην αύξηση της ικανοποίησης των εργαζομένων και κατ’ επέκταση στη βελτίωση της αποδοτικότητας και της παραγωγικότητάς τους, με θετικά οφέλη για τον οργανισμό. Σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν η διερεύνηση του τρόπου χρήσης και της αποτελεσματικότητας της πολυτροπικότητας στην επικοινωνία των εταιρειών από τη σκοπιά των εργαζομένων σε αυτές. Για να απαντηθούν τα ερευνητικά ερωτήματα, διενεργήθηκε έρευνα επισκόπησης, με εργαλείο το ερωτηματολόγιο και δείγμα από 103 εργαζομένους σε εταιρείες που επιλέχθηκαν με ευκαιριακή δειγματοληψία. Τα κύρια ευρήματα ήταν ότι ο πιο συχνά χρησιμοποιούμενος τρόπος επικοινωνίας στις εταιρείες είναι η προφορική ανακοίνωση και το γραπτό κείμενο, ενώ η πολυτροπικότητα βρίσκεται στην τρίτη θέση. Παρά την αβεβαιότητά τους για τις επιδράσεις της πολυτροπικότητας πάνω τους, οι συμμετέχοντες δεν θεωρούν ότι η πολυτροπικότητα ενέχει σκοπιμότητα επιδιώκοντας την παραπλάνηση του δέκτη ή ότι τους προκαλεί σύγχυση ή ενόχληση, ενώ δεν υποστηρίζουν ότι όλες οι πληροφορίες στην εταιρεία πρέπει να επικοινωνούνται μόνο γραπτώς. Στην πρώτη θέση αποτελεσματικότητας στην επικοινωνία μιας εταιρείας οι συμμετέχοντες τοποθετούν γενικά την πολυτροπικότητα, καθώς και κάποια πολυτροπικά μέσα όπως το βίντεο και το power point. Επομένως, προτείνεται οι εταιρείες να επανεξετάσουν και να εμπλουτίσουν τον τρόπο που επικοινωνούν με τους εργαζομένους, ούτως ώστε η επικοινωνία να καταστεί περιεκτική, σαφής και αποτελεσματική._______________________________________________________________________________________________________________The use of multimodality in communication in a company is an important tool, which can facilitate and enhance the effectiveness of communication between employees, thus helping to increase employee satisfaction and consequently improve their efficiency and productivity. , with positive benefits for the body. The purpose of this study was to investigate the use and effectiveness of multimodality in the communication of companies from the perspective of their employees. To answer the research questions, a review survey was conducted, using the questionnaire tool and a sample of 103 employees in companies selected by random sampling. The main findings were that the most commonly used way of communication in companies is oral communication and written text, while multimodality is in third place. Despite their uncertainty about the effects of multimodality on them, participants do not consider multimodality to be expedient by seeking to mislead the recipient or to confuse or annoy them, nor do they argue that all information in the company should be communicated in writing only. In the first place of efficiency in the communication of a company the participants place the multimodality in general, as well as some multimodal means such as the video and the power point. Therefore, it is recommended that companies review and enrich the way they communicate with employees, so that communication becomes comprehensive, clear and effective.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectπολυτροπικότηταen_US
dc.subjectεπικοινωνίαen_US
dc.subjectαποτελεσματικότητα επικοινωνίαςen_US
dc.subjectεταιρείεςen_US
dc.subjectέρευνα επισκόπησηςen_US
dc.subjectmultimodalityen_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjectcommunication efficiencyen_US
dc.subjectcompaniesen_US
dc.subjectreview researchen_US
dc.titleΗ πολυτροπικότητα στην επικοινωνία των εταιρειώνen_US
dc.title.alternativeThe multimodality in the communication of companiesen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record