Show simple item record

dc.contributor.advisorΝτίνας, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΚαραλιόλιου, Σταυρούλα
dc.contributor.authorKaralioliou, Stavroula
dc.date.accessioned2022-10-04T10:36:34Z
dc.date.available2022-10-04T10:36:34Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2845
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Δημόσιος Λόγος και Ψηφιακά Μέσαen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία εκπονείται στο πλαίσιο των μεταπτυχιακών μου σπουδών και αφορά την ανάπτυξη της λεκτικής και μη λεκτικής επικοινωνίας στη σχολική τάξη και ειδικότερα τη μελέτη περίπτωσης για το ρόλο της μη λεκτικής επικοινωνίας μέσα σε αυτήν. Η εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη, το θεωρητικό που αφορά την παρουσίαση των βασικών σημείων της λεκτικής και μη λεκτικής επικοινωνίας τόσο σε γενικό επίπεδο, όσο και στη σχολική τάξη και το ερευνητικό, που αφορά την μελέτη περίπτωσης συγκεκριμένων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης μέσω της συμμετοχικής παρατήρησης του ερευνητή. Η επικοινωνία είναι ένα βασικό κομμάτι όλων των εκφάνσεων της ζωής του ανθρώπου. Οι μορφές με τις οποίες τη συναντάμε είναι η λεκτική και η μη λεκτική. Αμφότερες συμβάλλουν στην επαφή και την ανταλλαγή σκέψεων, απόψεων και συναισθημάτων για διάφορα θέματα. Μπορεί η λεκτική επικοινωνία να είναι βασική για τις ανθρώπινες σχέσεις, όμως καθοριστικό ρόλο παίζει και η μη λεκτική, καθώς τη συμπληρώνει, ώστε να προκύπτουν όσο το δυνατόν σαφή νοήματα και συμπεριφορές. Σημαντικός είναι ο ρόλος τους και στην εκπαιδευτική διαδικασία, όπου η μία συμπληρώνει την άλλη, προκειμένου να κυλήσει ομαλά η μαθησιακή καθημερινότητα. Ωστόσο, επειδή η μη λεκτική επικοινωνία περιλαμβάνει μόνο σήματα και κινήσεις του σώματος, πολλές φορές μπορεί να οδηγήσει σε λανθασμένες ερμηνείες και να δυσχεράνει το σχολικό έργο._________________________________________________________________________________________________________________________________Communication is a key part of all aspects of human life. The form in which it is encountered is both verbal and non-verbal communication. Both types of communication contribute to the contact and exchange of thoughts, opinions and feelings on various issues. Verbal communication may be essential for human relationships, but non-verbal communication also plays a key role, as it complements it, so that as clear meanings and behaviors as possible emerge. Their role is also important in the field of education, where one complements the other in order for the learning routine to run smoothly. However, given that non-verbal communication only involves signals and body movements, it can often lead to misinterpretations and make schoolwork difficult.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectλεκτική και μη λεκτική επικοινωνίαen_US
dc.subjectσχολική τάξηen_US
dc.subjectεπικοινωνίαen_US
dc.subjectγλώσσαen_US
dc.subjectγλώσσα του σώματοςen_US
dc.subjectclassroomen_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjectlanguageen_US
dc.subjectbody languageen_US
dc.subjectverbal and non-verbal communicationen_US
dc.titleΗ ανάπτυξη της λεκτικής και μη λεκτικής επικοινωνίας στο πλαίσιο της σχολικής τάξης. Μελέτη περιπτώσεων σχολικής ζωής και ο ρόλος τους στην ερμηνεία της μη λεκτικής συμπεριφοράςen_US
dc.title.alternativeThe development of verbal and non-verbal communication in the context of the school class. Study of school life cases and their role in the interpretation of non-verbal behavioren_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record