Show simple item record

dc.contributor.advisorΒαμβακίδου, Ιφιγένεια
dc.contributor.authorΚοσμίδου, Κοσμία
dc.contributor.authorKosmidou, Kosmia
dc.date.accessioned2022-10-04T12:20:40Z
dc.date.available2022-10-04T12:20:40Z
dc.date.issued2022-06
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2848
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Δημόσιος Λόγος και Ψηφιακά Μέσαen_US
dc.description.abstractΗ μελέτη αφορά τη κινηματογραφική ιστορική αφήγηση ως πολυτροπικό υλικό, που περιλαμβάνει κείμενο και εικόνα εφαρμόζοντας το σημειωτικό τρίγωνο τεκμηρίωσης στο ίδιο υλικό ως σημείο, που έχει εμφάνιση, σκοπό και δέκτες. Η συλλογή υλικού ξεκίνησε τον Ιούλιο του 2021. Έγινε ψηφιακή έρευνα για τα μνημεία και τοπωνύμια της Πόλης, στο Ε.Κ.Τ, και στο Google Scholar. Παράλληλα έγινε έρευνα στις βιβλιοθήκες της Βέροιας και του Α.Π.Θ. Χρησιμοποιήθηκαν βιβλία με αναφορές στην Πόλη και στην ταινία, ενώ σημαντική ήταν η βοήθεια από τις ήδη υπάρχουσες διπλωματικές εργασίες που είναι αναρτημένες σε σελίδες των Πανεπιστημίων. Τα ερευνητικά ερωτήματα που προκύπτουν από το ίδιο το υλικό εντοπίζονται ως ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΤΟΠΟΣΗΜΑ και ως ΕΙΔΟΣ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΑΦΗΓΗΣΗΣ. Ποια είναι τα όρια ανάμεσα στο παραδοσιακό-μοντέρνο-μεταμοντέρνο ιστοριογραφικό μοντέλο που εμπλέκονται; Ποιο είδος δημόσιου ιστορικού λόγου προσλαμβάνουμε; Η μεθοδολογία ανάλυσης είναι η σημειωτική και θεματική._______________________________________________________________________________________________________________________________ This study concerns the cinematic historical narrative as a multimodal material, which includes text and image by applying the semiotic documentation triangle to the same material as a point, which has appearance, purpose and receivers. The collection of material started in July 2021. A digital search was conducted for the monuments and place names of the City, at the ECB, and at Google Scholar. At the same time, a search was conducted in the libraries of Veria and on digital publications. The research questions that arise from the material itself are identified as HISTORICAL SIGNS FOR LANDMARKS and as a TYPE OF HISTORICAL NARRATIVE. What are the boundaries between the traditional-modern-postmodern historiographical model involved? What kind of public historical discourse do we employ? The analysis methodology is semiotic and thematic.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectΠΟΛΙΤΙΚΗ κουζίναen_US
dc.subjectΚωνσταντινούποληen_US
dc.subjectδημόσια ιστορίαen_US
dc.subjectτοπόσημα στην ΠΟΛΙΤΙΚΗ κουζίναen_US
dc.subjectA Touch of Spiceen_US
dc.subjectpublic historyen_US
dc.subjectConstantinopleen_US
dc.subjectIstanbulen_US
dc.titleΔημόσια Ιστορία και Τόποι στην ΠΟΛΙΤΙΚΗ κουζίνα (2003) (Ιούνιος 2021)en_US
dc.title.alternativePublic History and Places in the movie "A Touch of Spice" (2003)en_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record