Show simple item record

dc.contributor.advisorΚωτόπουλος, Τριαντάφυλλος Η.
dc.contributor.authorΑντωνιάδης, Σάββας
dc.contributor.authorAntoniadis, Savvas
dc.date.accessioned2022-10-07T07:04:37Z
dc.date.available2022-10-07T07:04:37Z
dc.date.issued2022-05
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2856
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία ερευνάται η συμβολή των παραμυθιών στη διδακτική αξιοποίηση της κλιματικής αλλαγής στο νηπιαγωγείο. Αναλυτικότερα, η παρούσα εργασία επιδιώκει: α) να συγκεντρώσει τους υπάρχοντες ορισμούς για το παραμύθι, να παραθέσει τα είδη, τη μορφολογία και τα δομικά του στοιχεία,να υπογραμμίσει την αξία του, β) να παρουσιάσει και να αναλύσει την εξέλιξη της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στο νηπιαγωγείο και τον νέο ρόλο του/της νηπιαγωγού, γ) να καταγράψει τα περιβαλλοντικά προβλήματα που αναφέρονται στα παραμύθια οικολογικού περιεχομένου και να συστήσει επιλεγμένα παραμύθια που αναφέρονται στα περιβαλλοντικά θέματα, δ) να προτείνει έναν κύκλο διδακτικής αξιοποίησης για την κλιματική αλλαγή με αφορμή ένα παραμύθι, με πρωτότυπες δραστηριότητες που διερευνούν τα αίτια, τις επιπτώσεις και τους τρόπους αντιμετώπισης ως προς το ζήτημα της κλιματικής αλλαγής και να αξιοποιήσει πολλούς από αυτούς μέσω της διδασκαλίας του παραμυθιού. ______________________________________________________________________________________________________________________________This present postgraduate thesis investigates the contribution of fairy tales to the didactic use of climate change in kindergarten. More specifically, this paper seeks to: (a) gather existing definitions of fairy tales, list their genres, morphology and structural elements, and highlight their value; (b) present and analyse the evolution of Environmental Education in kindergarten and the new role of the kindergarten teacher; (c) list the environmental problems mentioned in ecological fairy tales and recommend selected fairy tales that address environmental issues, (d) propose a cycle of didactic utilization on climate change based on a fairy tale, with original activities that explore the causes, effects and ways of coping with regard to the issue of climate change and utilize many of them through the teaching of the fairy tale. Finally, the educational nature of the story, with influences from Environmental Education, and its positive impact on young readers in terms of shaping cognitive and ideological views, is highlighted.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectπαραμύθιen_US
dc.subjectπεριβαλλοντική εκπαίδευσηen_US
dc.subjectκλιματική αλλαγήen_US
dc.subjectδιδακτική αξιοποίησηen_US
dc.subjectfairy taleen_US
dc.subjectenvironmental educationen_US
dc.subjectclimate changeen_US
dc.subjectdidactic useen_US
dc.titleΗ Διδακτική αξιοποίηση της κλιματικής αλλαγής στο νηπιαγωγείο μέσω των παραμυθιώνen_US
dc.title.alternativeHow to effectively teach the topic of climate change in kindergarten, with the use of fairytalesen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record