Show simple item record

dc.contributor.advisorΓαργαλιάνος, Σταμάτης
dc.contributor.authorΒοσνάκου, Ελένη
dc.contributor.authorVosnakou, Eleni
dc.date.accessioned2022-10-07T07:26:43Z
dc.date.available2022-10-07T07:26:43Z
dc.date.issued2022-05
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2859
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία εκπονήθηκε με σκοπό να μελετηθεί και να παρουσιαστεί η διοικητική και οργανωτική πρακτική, που ακολουθείται στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και πιο συγκεκριμένα στον δημόσιο φορέα του νηπιαγωγείου κατά το ακαδημαϊκό έτος 2021 με 2022 στην Ελλάδα. Η εν λόγω πτυχιακή εργασία είναι αποτέλεσμα τόσο ποιοτικής και ποσοτικής έρευνας μέσω του ερωτηματολογίου όσο και βιβλιογραφικής ανασκόπησης σχετικά την οργάνωση και διοίκηση τόσο θεωρητικά όσο και πρακτικά στον εκπαιδευτικό χώρο. Ακόμη, γίνεται αναφορά στον πολυσύνθετο ρόλο, που κατέχει ο σύγχρονος σχολικός ηγέτης ενός Νηπιαγωγείου του σήμερα. Η δομή της συγκεκριμένης εργασία αποτελείται από τρία κεφάλαια. Πιο συγκεκριμένα, στο πρώτο γίνεται μια βιβλιογραφική ανασκόπηση στους όρους της διοίκησης και της οργάνωσης, της διοικητικής άσκησης στην εκπαίδευση, του σχολικού ηγέτη, καθώς και της μεθόδου εκλογής μελών διευθυντικών θέσεων. Στο δεύτερο κεφάλαιο περιγράφεται ο σκοπός και η μέθοδος της έρευνας, το δείγμα της έρευνας, το ερωτηματολόγιο. Στο τρίτο κεφάλαιο πραγματώνεται η ανάλυση των συλλεχθέντων στοιχείων από το ερωτηματολόγιο. Ακολουθεί συζήτηση των προαναφερθέντων, οι βιβλιογραφικές πηγές, που χρησιμοποιήθηκαν, καθώς και η παράθεση 2 (δύο) παραρτημάτων.________________________________________________________________________________________________________________________The present work was prepared by studying and presenting the administrative and organizational practice, followed in primary education and more specifically in the public body of the kindergarten during the academic year 2021 to 2022 in Greece. This dissertation is the result of both qualitative and quantitative research through the questionnaire and bibliographic review of the organization and administration in theoretically and practically in the field of education. Also, reference is made to the complex role played by the modern school teacher of a kindergarten today. The structure of this work consists of three chapters. More specifically, in the first, a bibliographic review is made of the definitions of organization and administration, of the administrative exercise in education, of the school leader, as well as of the method of electing members of managerial positions. The second chapter describes the purpose and method of the research, the research sample, the questionnaire. The third chapter analyzes the data collected from the questionnaire. After in time, is a discussion of the above, the bibliographic sources used, as well as the citation of the annexes.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectδιοίκησηen_US
dc.subjectοργάνωσηen_US
dc.subjectνηπιαγωγείοen_US
dc.subjectσχολικός ηγέτηςen_US
dc.subjectδιευθυντήςen_US
dc.subjectεκλογή διοικητικών στελεχώνen_US
dc.subjectadministrationen_US
dc.subjectorganizationen_US
dc.subjectkindergartenen_US
dc.subjectschool leaderen_US
dc.subjectprincipalen_US
dc.subjectelection of executivesen_US
dc.titleΟργάνωση και Διοίκηση Νηπιαγωγείων στην Ελλάδαen_US
dc.title.alternativePreschool Organization and Administration in Greeceen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record