dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία εκπονήθηκε με σκοπό να μελετηθεί και να παρουσιαστεί η διοικητική και οργανωτική πρακτική, που ακολουθείται στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και πιο συγκεκριμένα στον δημόσιο φορέα του νηπιαγωγείου κατά το ακαδημαϊκό έτος 2021 με 2022 στην Ελλάδα. Η εν λόγω πτυχιακή εργασία είναι αποτέλεσμα τόσο ποιοτικής και ποσοτικής έρευνας μέσω του ερωτηματολογίου όσο και βιβλιογραφικής ανασκόπησης σχετικά την οργάνωση και διοίκηση τόσο θεωρητικά όσο και πρακτικά στον εκπαιδευτικό χώρο. Ακόμη, γίνεται αναφορά στον πολυσύνθετο ρόλο, που κατέχει ο σύγχρονος σχολικός ηγέτης ενός Νηπιαγωγείου του σήμερα.
Η δομή της συγκεκριμένης εργασία αποτελείται από τρία κεφάλαια. Πιο συγκεκριμένα, στο πρώτο γίνεται μια βιβλιογραφική ανασκόπηση στους όρους της διοίκησης και της οργάνωσης, της διοικητικής άσκησης στην εκπαίδευση, του σχολικού ηγέτη, καθώς και της μεθόδου εκλογής μελών διευθυντικών θέσεων. Στο δεύτερο κεφάλαιο περιγράφεται ο σκοπός και η μέθοδος της έρευνας, το δείγμα της έρευνας, το ερωτηματολόγιο. Στο τρίτο κεφάλαιο πραγματώνεται η ανάλυση των συλλεχθέντων στοιχείων από το ερωτηματολόγιο. Ακολουθεί συζήτηση των προαναφερθέντων, οι βιβλιογραφικές πηγές, που χρησιμοποιήθηκαν, καθώς και η παράθεση 2 (δύο) παραρτημάτων.________________________________________________________________________________________________________________________The present work was prepared by studying and presenting the administrative and organizational practice, followed in primary education and more specifically in the public body of the kindergarten during the academic year 2021 to 2022 in Greece. This dissertation is the result of both qualitative and quantitative research through the questionnaire and bibliographic review of the organization and administration in theoretically and practically in the field of education. Also, reference is made to the complex role played by the modern school teacher of a kindergarten today.
The structure of this work consists of three chapters. More specifically, in the first, a bibliographic review is made of the definitions of organization and administration, of the administrative exercise in education, of the school leader, as well as of the method of electing members of managerial positions. The second chapter describes the purpose and method of the research, the research sample, the questionnaire. The third chapter analyzes the data collected from the questionnaire. After in time, is a discussion of the above, the bibliographic sources used, as well as the citation of the annexes. | en_US |