Show simple item record

dc.contributor.advisorΧρήστου, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΚανδύλη, Αναστασία
dc.contributor.authorKandyli, Anastasia
dc.date.accessioned2022-10-07T10:16:22Z
dc.date.available2022-10-07T10:16:22Z
dc.date.issued2022-06
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2870
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία πραγματοποιήθηκε με σκοπό να εξεταστεί κατά πόσο τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μπορούν να κατανοήσουν τη διαίρεση μέτρησης. Επίσης, να εξεταστεί κατά πόσο μπορούν να βοηθηθούν, προκειμένου να κατανοήσουν την έννοια της διαίρεσης μέτρησης από μια παρέμβαση με ένα ομαδικό παιχνίδι, στο οποίο τα παιδιά μπαίνουν σε ομάδες συγκεκριμένου πλήθους. Στην έρευνα συμμετείχαν δεκατέσσερα παιδιά Νηπιαγωγείου. Η έρευνα έγινε σε τρεις φάσεις, στον προ-έλεγχο, την παρέμβαση και τον μετα-έλεγχο. Στον προ-έλεγχο δόθηκαν στα παιδιά τέσσερα έργα με διαιρέσεις μέτρησης. Στην παρέμβαση έπαιξαν το μαθηματικό παιχνίδι «Μινγκλ» (Mingle). Το παιχνίδι αυτό είναι ένα ομαδικό παιχνίδι, στο οποίο τα παιδιά του Νηπιαγωγείου κλήθηκαν να μπουν σε ισοπληθείς ομάδες, να καταμετρήσουν τόσο τις ομάδες όσο και τα άτομα ανά ομάδα και να εξάγουν συμπεράσματα για τη σχέση ανάμεσά τους. Τέλος, στον μετα-έλεγχο δόθηκαν τέσσερα έργα παρόμοια με εκείνα του προ-ελέγχου. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι τα παιδιά δυσκολεύτηκαν αρχικά με τις δραστηριότητες, όμως τελικά οι επιδόσεις τους βελτιώθηκαν. Φάνηκε ότι μερικά παιδιά μπόρεσαν να κατανοήσουν κάποια βασικά στοιχεία της διαίρεσης μέτρησης και την αντίστροφη σχέση του διαιρέτη με το πηλίκο, μια έννοια αρκετά δύσκολη για μικρά παιδιά.______________________________________________________________________________________________________________________The purpose of the study was to test whether kindergarten children may understand the quotitive division. Also, whether an intervention based on a game in which the whole group of children from the classroom participates, could help them in this direction. In the intervention, the game «Mingle» was played where the children were asked to make groups of equal number of people per group, count the groups and the number of children per group and discuss about the relations. Fourteen primary school children from one kindergarten classroom participated in the study. The study took place at three phases: the pre-test, the intervention, and the post-test. In the pre-test, children were given four tasks about quotitive division. They were asked to say how many groups of items we get when a whole amount of items is putting in groups of the same numbers of items per group. In the intervention, children played the group mathematic game «Mingle» and finally, in the post-game were given four tasks like those of the pre-test. The results showed that the children initially had difficulty with the activities, but in the end their performance was better. That is, they could understand main aspects of quotitive division some could refer explicitly to inverse relationship of the divisor to the quotient, a concept quite difficult for young children.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectδιαίρεση μέτρησηςen_US
dc.subjectδιαίρεσηen_US
dc.subjectπολλαπλασιασμόςen_US
dc.subjectπαρέμβασηen_US
dc.subjectquotitive divisionen_US
dc.titleΕισάγοντας τη διαίρεση μέτρησης στο Νηπιαγωγείο: μια διδακτική παρέμβασηen_US
dc.title.alternativeIntroducing quotitive division in Kindergarten: a teaching interventionen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record