dc.contributor.advisor | Βακάλη, Άννα | |
dc.contributor.author | Τσιτσικλή, Νικολέτα Χριστοφορία | |
dc.contributor.author | Tsitsikli, Nikoleta Christoforia | |
dc.date.accessioned | 2022-10-10T08:32:49Z | |
dc.date.available | 2022-10-10T08:32:49Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2876 | |
dc.description | Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | en_US |
dc.description.abstract | Στόχος αυτής της εργασίας είναι να προσδιορίσει την έννοια της Δημιουργικής Γραφής μέσα από το παραμύθι, όπως καθόρισε όταν τα νήπια σχεδιάζουν τα δικά τους κείμενα ομαδοσυνεργατικά αποκτώντας ρόλο συγγραφέα και παράλληλα, εικονογραφώντας αποκτητικό ρόλο Εικονογράφου. Στο πλαίσιο της θεωρητικής προσέγγισης της Δημιουργικής Γραφής και ιστορίας στην προσχολική εκπαίδευση , θα παρουσιάσει τις τεχνικές μεθόδους – στρατηγικές που ακολουθούνται για την ανάπτυξη της δημιουργικότητας των παιδιών προσχολικής ηλικίας, τα οποία βοηθούν στην συνειδητοποίηση, με έμμεσο τρόπο, και την ευαισθητοποίηση στη διαδικασία της λογοτεχνικής γραφής και της γενικής καλλιτεχνικής έκφρασης ως τρόπο με τον οποίο τα άτομα (οι δημιουργοί) δεν περιγράφουν το περιβάλλον τους, αλλά επεμβαίνουν δυναμικά σε αυτό και αναδημιουργούν.
Θα διερευνήσουμε τα χαρακτηριστικά του παραμυθιού ως λογοτεχνικό είδους και σε πιο πρακτικό επίπεδο θα παρουσιάσουμε ένα παιχνίδι Δημιουργικής Γραφής πάνω στο παραμύθι της Σταχτοπούτας.______________________________________________________________________________________________________________The aim of this work is to define the meaning of Creative Scripture through the fairy tale, as defined when toddlers design their own texts collaboratively, acquiring the role of author and at the same time, illustrating the acquired role of Illustrator. In the context of the theoretical approach of Creative Writing and history in preschool education, he will present the technical methods - strategies followed to develop the creativity of preschool children, which help to raise awareness, indirectly, and raise awareness in the literary process writing and General artistic expression as a way in which individuals (creators) do not describe their environment, but intervene dynamically in it and recreate it.
We will explore the characteristics of the fairy tale as a literary genre and on a more practical level we will present a game of Creative Scripture on the tale of Cinderella. | en_US |
dc.language.iso | gr | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | en_US |
dc.subject | δημιουργική γραφή | en_US |
dc.subject | προσχολική εκπαίδευση | en_US |
dc.subject | παραμύθι | en_US |
dc.subject | νηπιαγωγείο | en_US |
dc.subject | creative writing | en_US |
dc.subject | preschool education | en_US |
dc.subject | fairy tale | en_US |
dc.subject | kindergarten | en_US |
dc.title | Ένα παιχνίδι Δημιουργικής Γραφής: Από το παραμύθι της Σταχτοπούτας | en_US |
dc.title.alternative | A creative writing game: From the Cinderella fairy tale | en_US |
dc.type | BSc thesis | en_US |