dc.description.abstract | Σε αυτή την εργασία αναλύουμε την εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας στο νηπιαγωγείο σε παιδιά με μεταναστευτική βιογραφία. Ένα θέμα πολύ επίκαιρο για την Ελλάδα, καθώς έχουν έρθει πολλοί μετανάστες στη χώρα μας. Η παιδεία, ειδικά στο νηπιαγωγείο, είναι πολύ βασική, για να πάρουν τα παιδιά αυτά τις κατάλληλες βάσεις. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύουμε το θέμα της εκπαίδευσης σε παιδιά μεταναστών και τη σημασία του. Στο δεύτερο κεφάλαιο ερευνούμε διεξοδικότερα τους τρόπους και τις μεθόδους με τις οποίες γίνεται η διδασκαλία στο νηπιαγωγείο, καθώς αναφέρουμε και το σημαντικό ρόλο που έχει ο δάσκαλος.
Στο τρίτο κεφάλαιο κάνουμε λόγο για διάφορες δραστηριότητες που μπορούν να αναπτυχθούν κατά τη διάρκεια της προσχολικής εκπαίδευσης, ώστε οι μαθητές μεταναστευτικής βιογραφίας να μάθουν την ελληνική γλώσσα, χωρίς ωστόσο να νιώθουν ότι απομακρύνονται εντελώς από τη δική τους, μαθαίνοντας παράλληλα και αρχές και στοιχεία που αφορούν ζητήματα διαπολιτισμικότητας. Για επίλογο παραθέτουμε τα συμπεράσματά μας, καθώς και αναλύουμε κάποιες προτάσεις αλλά και στρατηγικές για το μέλλον, που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την καλύτερη εκμάθηση των ελληνικών σε παιδιά προσφύγων.___________________________________________________________________________________________________________________In this paper we analyze the learning of the Greek language in kindergarten to children with immigrant biographies. A very topical issue for Greece, as many immigrants have come to our country. Education, especially in kindergarten, is very basic, so that children get these appropriate foundations. In the first chapter we analyze the issue of education for immigrant children and its importance. In the second chapter we research in more detail the ways and methods by which teaching is done in kindergarten, as we mention the important role that the teacher has.
In the third chapter we talk about various activities that can be developed during preschool education, so that students of immigration biography learn the Greek language, without, however, feeling that they are completely removed from their own, while learning principles and information about intercultural issues. In conclusion, we present our conclusions, as well as analyze some suggestions and strategies for the future, which can be used for the better learning of Greek to refugee children. | en_US |