Show simple item record

dc.contributor.advisorΝτίνας, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΓώγου, Ελένη
dc.contributor.authorGogou, Eleni
dc.date.accessioned2022-10-10T11:12:48Z
dc.date.available2022-10-10T11:12:48Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2881
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΗ γλώσσα συντροφεύει τους ανθρώπους σε όλα τα στάδια της ζωής τους από τη γέννηση μέχρι τον θάνατο. Αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι, των καταστάσεων, των γεγονότων, των δοκιμασιών που οι άνθρωποι θα συναντήσουν κατά τη διάρκεια της ζωής τους. Μέσα από την γλώσσα το άτομο εκφράζεται και έχει την δυνατότητα να λάβει αλλά και να μεταδώσει γνώση. Γι’ αυτό τον λόγο κιόλας αφορά ένα μόνιμο αντικείμενο έρευνας. Το μάθημα της γλωσσικής διδασκαλίας εμφανίζεται στα προγράμματα σπουδών ήδη από το νηπιαγωγείο, γεγονός που επιβεβαιώνει την σημαντικότητα του. Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την χρήση των πολυτροπικών κειμένων υπό το πρίσμα των δραστηριοτήτων στην προσχολική εκπαίδευση. Πιο συγκεκριμένα, αφορά την βιβλιογραφική ανασκόπηση διαφόρων Μεθόδων Διδασκαλίας που έχουν εφαρμοστεί ανα τους αιώνες και στην εξέλιξή τους, για να καταλήξουν στον Κριτικό Γραμματισμό. Ασχολείται με τη σημασία της γλώσσας, τι σηματοδοτεί για τον άνθρωπο και πώς έχει εξελιχθεί. Έπειτα, αναλύεται το μάθημα της γλώσσας σύμφωνα με το ΔΕΠΠΣ του 2003, το Πρόγραμμά Σπουδών για το Νηπιαγωγείο του 2011 και το αναθεωρημένο Πρόγραμμα Σπουδών για το Νηπιαγωγείο του 2014. Στην συνέχεια, γίνεται μία μελέτη γύρω από την γνωστική ανάπτυξη των παιδιών καθώς και τη γλωσσική ανάπτυξη κατά τους μελετητές. Ακόμα, αναλύεται ο όρος πολυτροπικότητα και επιχειρείται η ένταξή του σε δραστηριότητες για παιδιά προσχολικής ηλικίας, οι οποίες σχεδιάζονται με τη χρήση παραμυθιών, αφισών, ταινιών και άλλων πολυτροπικών κειμένων.____________________________________________________________________________________________________________________________Language accompanies humans in all stages of their lives from birth to death. It is an integral part of the situations, events and trials that humans will encounter during their lifetime. Through language the individual express and has the ability to receive and transmit knowledge. For this reason, it concerns a permanent object of research. The subject of language teaching appears in the curricula already from Early Childhood Education (ECE) , a fact that confirms its importance. This present study deals with the use of multimodal texts in the light of activities in preschool education. More specifically, it concerns the bibliographic review of various Teaching Methods that have been applied over the centuries and their evolution in Critical Literacy. It deals with the importance of language, what it signifies for humans and how it has evolved. Then, the language course is analyzed according to the ECE Curriculum of 2003, the ECE Curriculum of 2011 and the ECE Curriculum of 2014. Then, a study is done around the cognitive development of children as well as the language development according to the researchers. Also, it analyzes the term multimodality and its integration in the activities for preschool children with the use of fairy tales, posters, movies and other multimodal texts.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectπολυτροπικότηταen_US
dc.subjectγλωσσική διδασκαλίαen_US
dc.subjectκριτικός γραμματισμόςen_US
dc.subjectδραστηριότητες στο νηπιαγωγείοen_US
dc.subjectmultimodalityen_US
dc.subjectlanguage teachingen_US
dc.subjectcritical literacyen_US
dc.subjectECE activitiesen_US
dc.titleΗ χρήση πολυτροπικών κειμένων στη γλωσσική διδασκαλία: το παράδειγμα των δραστηριοτήτων στο νηπιαγωγείοen_US
dc.title.alternativeThe use of multi-modal texts in language teaching: the case of activities in kindergartenen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record