dc.contributor.advisor | Κωτόπουλος, Τριαντάφυλλος Η. | |
dc.contributor.author | Τζέτζη, Αλίκη Αικατερίνη | |
dc.contributor.author | Tzetzi, Aliki Aikaterini | |
dc.date.accessioned | 2022-10-10T13:21:08Z | |
dc.date.available | 2022-10-10T13:21:08Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2888 | |
dc.description | Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | en_US |
dc.description.abstract | Η παρακάτω εργασία πραγματεύεται την σημαντικότητα της ύπαρξης της
δημιουργικής γραφής στα εκπαιδευτικά προγράμματα που απευθύνονται σε μαθητές με
νοητική αναπηρία. Αρχικά εξετάζεται η έννοια της αναπηρίας και της ειδικής αγωγής ως
γενικότερο πλαίσιο και στην συνέχεια παρουσιάζεται ο ορισμός της νοητικής αναπηρίας,
η εξέλιξη της αντιμετώπισης της αναπηρίας αυτής στον χρόνο, το πως ξεκίνησε δηλαδή
και κατά πόσο έχει αλλάξει μέχρι της μέρες μας και στην παρατίθενται οι εκπαιδευτικές
ανάγκες των μαθητών με νοητική αναπηρία μέσα στο σχολικό πλαίσιο. Στο δεύτερο
κεφάλαιο αναλύεται η έννοια της δημιουργικής γραφής, το πως αυτή μπορεί να ενταχθεί
στο εκπαιδευτικό πλαίσιο και τους στόχους και τις επιδιώξεις της. Επιπλέον
αναφέρονται και οι διδακτικές προσεγγίσεις της δημιουργικής γραφής ως προς τα άτομα
με αναπηρίες. Τέλος προτείνονται δραστηριότητες δημιουργικής γραφής για άτομα με
ελαφριά έως μέτρια νοητική αναπηρία._______________________________________________________________________________________________________________________The following paper addresses the importance of creative writing in educational programs aimed at students with mental disabilities. First, the concept of disability and special education is examined as a general framework and then the definition of mental disability is presented, the evolution of the treatment of this disability over time, that is, how it started and whether it has changed to this day. educational needs of students with intellectual disabilities within the school context. The second chapter analyzes the concept of creative writing, how it can be integrated into the educational context and its goals and aspirations. In addition, the didactic approaches of creative writing to people with disabilities are mentioned. Finally, creative writing activities are suggested for people with mild to moderate mental disabilities. | en_US |
dc.language.iso | gr | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | en_US |
dc.subject | νοητική αναπηρία | en_US |
dc.subject | δημιουργική γραφή | en_US |
dc.subject | ειδική αγωγή | en_US |
dc.subject | εκπαίδευση | en_US |
dc.subject | mental disabilities | en_US |
dc.subject | creative writing | en_US |
dc.subject | special education | en_US |
dc.subject | education | en_US |
dc.title | Διδακτικές δοκιμές σε δραστηριότητες δημιουργικής γραφής σε παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας με νοητική αναπηρία | en_US |
dc.title.alternative | Didactic test in creative writing activities in preschool and school-age children with mental disabilities | en_US |
dc.type | BSc thesis | en_US |