Show simple item record

dc.contributor.advisorΚωτόπουλος, Τριαντάφυλλος Η.
dc.contributor.authorΤζέτζη, Αλίκη Αικατερίνη
dc.contributor.authorTzetzi, Aliki Aikaterini
dc.date.accessioned2022-10-10T13:21:08Z
dc.date.available2022-10-10T13:21:08Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2888
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΗ παρακάτω εργασία πραγματεύεται την σημαντικότητα της ύπαρξης της δημιουργικής γραφής στα εκπαιδευτικά προγράμματα που απευθύνονται σε μαθητές με νοητική αναπηρία. Αρχικά εξετάζεται η έννοια της αναπηρίας και της ειδικής αγωγής ως γενικότερο πλαίσιο και στην συνέχεια παρουσιάζεται ο ορισμός της νοητικής αναπηρίας, η εξέλιξη της αντιμετώπισης της αναπηρίας αυτής στον χρόνο, το πως ξεκίνησε δηλαδή και κατά πόσο έχει αλλάξει μέχρι της μέρες μας και στην παρατίθενται οι εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών με νοητική αναπηρία μέσα στο σχολικό πλαίσιο. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύεται η έννοια της δημιουργικής γραφής, το πως αυτή μπορεί να ενταχθεί στο εκπαιδευτικό πλαίσιο και τους στόχους και τις επιδιώξεις της. Επιπλέον αναφέρονται και οι διδακτικές προσεγγίσεις της δημιουργικής γραφής ως προς τα άτομα με αναπηρίες. Τέλος προτείνονται δραστηριότητες δημιουργικής γραφής για άτομα με ελαφριά έως μέτρια νοητική αναπηρία._______________________________________________________________________________________________________________________The following paper addresses the importance of creative writing in educational programs aimed at students with mental disabilities. First, the concept of disability and special education is examined as a general framework and then the definition of mental disability is presented, the evolution of the treatment of this disability over time, that is, how it started and whether it has changed to this day. educational needs of students with intellectual disabilities within the school context. The second chapter analyzes the concept of creative writing, how it can be integrated into the educational context and its goals and aspirations. In addition, the didactic approaches of creative writing to people with disabilities are mentioned. Finally, creative writing activities are suggested for people with mild to moderate mental disabilities.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectνοητική αναπηρίαen_US
dc.subjectδημιουργική γραφήen_US
dc.subjectειδική αγωγήen_US
dc.subjectεκπαίδευσηen_US
dc.subjectmental disabilitiesen_US
dc.subjectcreative writingen_US
dc.subjectspecial educationen_US
dc.subjecteducationen_US
dc.titleΔιδακτικές δοκιμές σε δραστηριότητες δημιουργικής γραφής σε παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας με νοητική αναπηρίαen_US
dc.title.alternativeDidactic test in creative writing activities in preschool and school-age children with mental disabilitiesen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record