Show simple item record

dc.contributor.advisorΣακελλαρίου, Αγγελική
dc.contributor.authorΧατζηγκούμα, Μαρία
dc.contributor.authorChatzigouma, Maria
dc.date.accessioned2022-10-11T13:02:58Z
dc.date.available2022-10-11T13:02:58Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2895
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.description.abstractΣύμφωνα με το Νέο Πρόγραμμα Σπουδών για τη Γλώσσα (2011), η κατάκτηση του ύφους αποτελεί έναν από τους κύριους στόχους της διδασκαλίας της γλώσσας στην Α΄ βάθμια εκπαίδευση αφού το ύφος διατρέχει και συνδέεται άρρηκτα με τον λόγο, κάθε λόγο, είτε προφορικό είτε γραπτό, και συνήθως αποκτάται εμπειρικά από τους φυσικούς ομιλητές. Με βάση, λοιπόν, τα παραπάνω η παρούσα εργασία, στο πρώτο μέρος, πραγματεύεται την έννοια του ύφους καθώς και την σύνδεσή της με όλους εκείνους τους επικοινωνιακούς παράγοντες που καθορίζουν το επίπεδο του ύφους. Στο δεύτερο μέρος, παρουσιάζονται και προτείνονται, στο πλαίσιο της διδακτικής της Νεοελληνικής Γλώσσας, τρεις διδακτικές προτάσεις σύμφωνα με την διερευνητική, την δραστηριοκεντρική και την επικοινωνιακή προσέγγιση, αλλά και το μοντέλο των πολυγραμματισμών για την Α΄ βάθμια εκπαίδευση σχετικά με το ύφος, που στόχο έχουν την γνωριμία και την εμβάθυνση στο γλωσσικό αυτό φαινόμενο αλλά και την ενίσχυση του γλωσσικού και κριτικού γραμματισμού των μαθητών/τριών. Επιπλέον, παρουσιάζονται τα αποτελέσματα από την υλοποίηση δύο εξ αυτών των διδακτικών προτάσεων σε Δημοτικό σχολείο του Ν. Ημαθίας.____________________________________________________________________________________________________________________According to the New Curriculum for Language (2011), the acquisition of style is one of the main goals of language teaching in primary education since style flows and is inextricably linked to speech, every speech, whether oral or written, and is usually acquired empirically by natural speakers. Based on the above, the present work, in the first part, deals with the concept of style as well as with its connection to all those communication factors that determine the level of style. While in the second part, according to the inquiry based-learning, the task-based learning, the communication approach, but also the model of multiliteracies, three didactic proposals for the Primary Education are presented and proposed, in the context of the didactics of the Modern Greek Language, regarding the style, they aim at the acquaintance and the deepening in this linguistic phenomenon but also at the strengthening of the linguistic and critical literacy of students. In addition, the results from the implementation of two of these teaching proposals in a primary school of the Prefecture of Hmathia are presented.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectύφοςen_US
dc.subjectοικείο ύφοςen_US
dc.subjectτυπικό ύφοςen_US
dc.subjectπερίσταση επικοινωνίαςen_US
dc.subjectεπικοινωνιακή ικανότηταen_US
dc.subjectstyleen_US
dc.subjectfamiliar/informal styleen_US
dc.subjectformal styleen_US
dc.subjectcommunication occasionen_US
dc.subjectcommunication abilityen_US
dc.titleΜελέτη του ύφους: Διδακτικές παρεμβάσεις στην Α΄ βάθμια εκπαίδευσηen_US
dc.title.alternativeStudy of style: Didactic interventions in Primary Educationen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record