Now showing items 1-4 of 4

    • Διαμόρφωση Περιβαλλοντικής Συνείδησης Μέσα από τη Δημιουργική Ανάγνωση Παραμυθιών σε Παιδιά Προσχολικής και Πρώτης Σχολικής Ηλικίας 

      Ιωσηφίδου, Σοφία; Iosifidou, Sofia (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021-05)
      ΠΕΡΙΛΗΨΗ Η παρούσα εργασία αποτελείται από πέντε ξεχωριστά κεφάλαια. Στο τρία πρώτα κεφάλαια αναλύεται το θεωρητικό πλαίσιο της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης στο τέταρτο παρουσιάζονται επιλεγμένα παραμύθια που μπορεί με τον ...
    • Διδασκαλία παραμυθιών και Κριτικός γραμματισμός στο νηπιαγωγείο 

      Κωνσταντινοπούλου, Αικατερίνη; Konstantinopoulou, Aikaterini (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021-09)
      Περίληψη Στην παρούσα εργασία πρόκειται να αναφερθούμε αρχικά στην έννοια του γραμματισμού και στη συνέχεια θα αναλύσουμε τα είδη του. Ακολούθως θα αναπτύξουμε την ίδια έννοια από την πλευρά της διδακτικής του ...
    • " Οι μύθοι του Αισώπου " . Εκπαιδευτικές διαθεματικές εφαρμογές στην προσχολική ηλικία 

      Καλή, Ηλιάνα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018)
      Το παραμύθι και οι μύθοι αποτελούν μια από τις πρώτες αναμνήσεις που σχηματίζονται στους παιδικούς εγκεφάλους. Η αποδοχή τους από τα παιδιά υποδηλώνει την αξία που μπορεί να έχουν, αν αξιοποιηθούν σωστά, στον τομέα της ...
    • Παραγωγή αφήγησης για παιδιά: Ο μολυβένιος στρατιώτης 

      Κυριακοπούλου, Αναστασία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-09)
      Ο παιδαγωγικός ρόλος του παραμυθιού στην ανάπτυξη της ψυχοσύνθεσης και αντίληψης των παιδιών είναι βαρύνουσας σημασίας. Το παραμύθι λειτουργώντας ως παιδαγωγική μέθοδος συμβάλλει καθοριστικά στη διαμόρφωση του χαρακτήρα ...