Browsing Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών by Subject "human resources management"
Now showing items 1-5 of 5
-
Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού: ο ρόλος της Ηγεσίας και του Mentoring στη Δημόσια Διοίκηση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-02)Σκοπός και διακύβευμα της παρούσας εργασίας αποτελεί η απόδειξη ότι τόσο η Ηγεσία όσο και το Mentoring μπορούν να αποδειχτούν ουσιαστικοί αρωγοί στους υπαλλήλους του Δημοσίου Τομέα, ειδικά εν μέσω των ριζικών και ραγδαίων ... -
Διαχείριση του Ανθρώπινου Δυναμικού στις τράπεζες μετά την επιβολή των κεφαλαιακών περιορισμών – capital controls
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-01)Περίληψη H οικονομική κρίση και οι κεφαλαιακοί περιορισμοί που εφαρμόστηκαν λόγω αυτής, επηρέασαν άμεσα και σε μεγάλο βαθμό τις τράπεζες μέσω των μακροοικονομικών επιπτώσεών τους, οι οποίες έχουν σημαντικό αντίκτυπο στη ... -
Η συμβολή του τμήματος διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού (ΗR) στην επίλυση διαφορών μεταξύ των εργαζομένων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-09)Με το πέρασμα των ετών ο άνθρωπος κατάφερε να εξελιχθεί σε πολλούς τομείς επιτυγχάνοντας την αυτοβελτίωση του ικανοποιώντας κάθε ανάγκη βιοποριστικού χαρακτήρα μέσα από την εργασία. Σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη του αυτή ... -
Ηγεσία και Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού στον Τραπεζικό Χώρο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)Η αποτελεσματική διαχείριση των ανθρώπινων πόρων δεν εξαρτάται μόνο από καλά σχεδιασμένες και εσωτερικά συνεπείς πολιτικές και πρακτικές ανθρώπινου δυναμικού, αλλά και από την αποτελεσματική υλοποίηση της διοίκησης ανθρώπινου ... -
Το Coaching ως μέσο συνεργασίας και αποτελεσματικότητας στη Δημόσια Διοίκηση – Προκλήσεις στη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-11)The purpose of this study is to investigate the contribution of coaching as means of collaboration and effectiveness in public administration. The era calls for the emergence of a new "paradigm" in public sector that adopts ...