Search
Now showing items 1-1 of 1
Ο προσανατολισμός των ερωτήσεων κατά τη διδασκαλία μιας Διδακτικής Μαθησιακής Ακολουθίας για τον κύκλο του νερού στο νηπιαγωγείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-04-03)
Οι ερωτήσεις είναι άμεσα συνυφασμένες με την ανάπτυξη της σκέψης, τη διαμόρφωση αξιών και στάσεων και την ανθρώπινη πρόοδο, γενικότερα. Βοηθούν τα άτομα να στοχαστούν τις εμπειρίες τους και να μάθουν από αυτές προσελκύοντας ...