Search
Now showing items 1-7 of 7
Οι απόψεις των νηπιαγωγών για τη χρήση του παραμυθιού στη μαθησιακή διαδικασία.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-05)
Τα παραμύθια κατέχουν εξέχουσα θέση στην ζωή του κάθε παιδιού. Και αυτό γιατί το παραμύθι συμβάλλει στην ανάπτυξη του παιδιού αλλά και στην διαμόρφωση της προσωπικότητας του. Μέσα από ένα παραμύθι το παιδί μπορεί να ...
Η παιδαγωγική χρήση του παραμυθιού στη μαθησιακή διαδικασία στην προσχολική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-05)
Αναντίρρητα, η παιδική ηλικία ενός ανθρώπου είναι συνυφασμένη και συνδεδεμένη σε ένα μεγάλο ποσοστό από γλυκιές αναμνήσεις. Μία εξ’ αυτών αποτελεί και η ανάμνηση των αφηγήσεων των παραμυθιών. Το παραμύθι, εμφανιζόμενο από ...
Η μετάδοση μηνυμάτων μέσα από την εικόνα στο σύγχρονο παραμύθι
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-05)
Ας διερωτηθούμε… Υπάρχει κανείς που δεν αγάπησε, αγαπά και θα συνεχίσει να αγαπά τα παραμύθια; Ο κάθε ένας από εμάς τους «μεγάλους» μαγεύονταν ως παιδί από τα παραμύθια που μας άφησαν προίκα οι γιαγιάδες και οι μαμάδες ...
Η χρήση του παραμυθιού στα εκπαιδευτικά προγράμματα του νηπιαγωγείου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017)
Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το παραμύθι ως μέσο διδασκαλίας στην προσχολική και πρωτοσχολική εκπαίδευση. Αναφέρεται στην διδακτική αξία του παραμυθιού και στη μεγάλη προσφορά στη ζωή του παιδιού σε διάφορους τομείς ...
Tο φαινόμενο του ρατσισμού μέσα στο παραμύθι «το ασχημόπαπο» του Χ.Κ Αντερσεν, ποιοτική ανάλυση και η χρήση του στην εκπαιδευτική διαδικασία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-05)
Στην εργασία αυτή πρόκειται να αναλυθούν το θέμα του ρατσισμού καθώς επίσης και η παιδαγωγική χρησιμότητα των παραμυθιών.
Αρχικά, θα αναλύσουμε το φαινόμενο του ρατσισμού ως προς την έννοιά του. Πρόκειται για ένα παγκοσμίου ...
Στερεότυπα και ρατσισμός στο παραμύθι, «Πεντάμορφη και το Τέρας»Κοινωνιολογική προσέγγιση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-09)
Η δημιουργικότητα μέσα από τα παραμύθια
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017)
Η εργασία δομείται ως εξής, αρχικά στο πρώτο κεφάλαιο δίνεται ο ορισμός της έννοιας του παραμυθιού, ενώ παρουσιάζονται και οι θεωρίες που έχουν αναπτυχθεί για την προέλευση του από το 1800 έως και σήμερα. Επιπλέον γίνεται ...