Show simple item record

dc.contributor.authorΠέννα, Αλεξία
dc.date.accessioned2022-11-15T11:55:12Z
dc.date.available2022-11-15T11:55:12Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3005
dc.description1 οπτική δισκέτα λέϊζερ Η/Υ (4 3/4 ίν.)en_US
dc.description.abstractΗ ένταξη των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό σχολείο θεωρείται αναμφίβολα ένα πολύ σημαντικό και δύσκολο παιδαγωγικό καθήκον. Η ένταξη στοχεύει στο να παίζουν, να μαθαίνουν και να συνεργάζονται μεταξύ τους όλα τα παιδιά μαζί, πάνω σε ένα κοινό αντικείμενο. Η συνεργασία αποτελεί θεμελιώδες χαρακτηριστικό της ανθρώπινης ύπαρξης. Οι μελετητές του θεσμού της ένταξης στρέφουν το ενδιαφέρον τους όχι μόνο στην από κοινού δραστηριότητα των διδασκομένων αλλά και των διδασκόντων. Στον τομέα της Παιδαγωγικής πολλοί μελετητές ασχολούνται με τη συνεργασία στο επίπεδο της συνεργατικής εργασίας μεταξύ των εκπαιδευτικών. Η συνεργατική δραστηριότητα θεωρείται ο πυρήνας της υλοποίησης της ένταξης και η επιτυχία της εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό και από τη συνεργασία των διδασκόντων. Όταν επιτευχθεί μία συνεργασία σε αυτό το επίπεδο, μπορεί πράγματι να επιτευχθεί και η συνεργασία μεταξύ των διδασκομένων...en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠέννα, Αλεξίαen_US
dc.subjectΕιδική εκπαίδευση, γενική εκπαίδευση, συνεργασία δασκάλων, μαθητές, ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολείοen_US
dc.titleΣτάσεις και ετοιμότητα δασκάλων ως προς την ένταξη παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό σχολείοen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record